#anwb #CitroΓ«nSM #citroΓ«n #klassieker ---------- De ANWB is een vereniging met ruim 5 miljoen leden. Onze missie is dat we ANWB-leden willen helpen om zorgeloos en met plezier onderweg te zijn. Dat doen we met diverse producten, diensten, maatschappelijke activiteiten, door het geven van informatie en advies en door het inzetten van ons beΓ―nvloedend vermogen. ANWB-leden staan hierbij centraal. Door de samenhang tussen onze verenigingsactiviteiten enerzijds, en onze bedrijfsmatige activiteiten anderzijds kunnen wij onze leden meer waarde bieden.
ADVERTISEMENT
Cruyff had er twee, hij wisselde voortdurend tussen beiden. Terwijl de ene in de garage was voor reparatie kon hij in de andere rijden. Persoonlijk vind ik de SM een van de mooiste auto's die ooit gemaakt zijn. Laatst zag ik er een staan op een oldtimer event, ik kreeg er echt waar kippenvel van zo mooi.
Mijn droomauto. π₯° Pure Kunst!
Prachtig!
Johan Cruyff.......
Erg mooi maar zou nog mooier zijn als het linker voorscherm dezelfde kleur zou hebbenπ
Net als de Citroen DS, een heerlijke auto om in te rijden. Om aan te sleutelen was wel even een dingetje. Net als de tegenwoordige auto's, alles aan de voorkant in elkaar gepropt.
alle franse auto's hebben een reputatie
Criteria: functioneel, betrouwbaar. Allebei niet? Kan ie nog zo lekker zitten, is ie toch niks waard
De auto die Citroen deed omvallen
Prachtig geschenk voor de 60e verjaardag van Wisse π
Ik zag er toevallig vandaag nog 1 in Wassenaar geparkeerd staan.
Zag er toevallig 1 rijden vandaag. Toeval?
Door deze auto is Citroen hierna achteruit gegaan; lees; ze zijn opgekocht door Peugeot en werden samen PSAβ¦
Prachtig
Johan Cruijff had dezelfde auto in de jaren '70........
Een prachtig model! Destijds reed vaak heen en weer met mijn Opel, vanuit Nederland naar Zuid-Frankrijk, echter ik heb onderweg, deels pΓ©age, nooit een DS gezien!
Geweldig mooi!
Geweldig deze De Ds en de Cx gewoon geweldige auto's En ze rijden en zitten gewoon perfect kan een Maybach niet aan tippen
Zum kotsen
β€οΈ