0:00
0:56
0:56

is dit dΓ© koning van de Route du Soleil? πŸ‡«πŸ‡· #RondjeOmDeAuto

Autos and Vehicles

#anwb #CitroΓ«nSM #citroΓ«n #klassieker ---------- De ANWB is een vereniging met ruim 5 miljoen leden. Onze missie is dat we ANWB-leden willen helpen om zorgeloos en met plezier onderweg te zijn. Dat doen we met diverse producten, diensten, maatschappelijke activiteiten, door het geven van informatie en advies en door het inzetten van ons beΓ―nvloedend vermogen. ANWB-leden staan hierbij centraal. Door de samenhang tussen onze verenigingsactiviteiten enerzijds, en onze bedrijfsmatige activiteiten anderzijds kunnen wij onze leden meer waarde bieden.

ADVERTISEMENT

Comments 21

Sign in to join the conversation

Sign in
A
alix_legendre 1Β month ago

Cruyff had er twee, hij wisselde voortdurend tussen beiden. Terwijl de ene in de garage was voor reparatie kon hij in de andere rijden. Persoonlijk vind ik de SM een van de mooiste auto's die ooit gemaakt zijn. Laatst zag ik er een staan op een oldtimer event, ik kreeg er echt waar kippenvel van zo mooi.

A
anastasiegermain638 1Β month ago

Mijn droomauto. πŸ₯° Pure Kunst!

G
genaro.chavarrΓ­a 1Β month ago

Prachtig!

R
rodneyserene4 1Β month ago

Johan Cruyff.......

C
charles_sandoval 1Β month ago

Erg mooi maar zou nog mooier zijn als het linker voorscherm dezelfde kleur zou hebben😊

judithdrift46
judithdrift46 1Β month ago

Net als de Citroen DS, een heerlijke auto om in te rijden. Om aan te sleutelen was wel even een dingetje. Net als de tegenwoordige auto's, alles aan de voorkant in elkaar gepropt.

J
juliapope595 1Β month ago

alle franse auto's hebben een reputatie

tracey_ramos
tracey_ramos 1Β month ago

Criteria: functioneel, betrouwbaar. Allebei niet? Kan ie nog zo lekker zitten, is ie toch niks waard

D
daniela_campos 1Β month ago

De auto die Citroen deed omvallen

V
vincent_webb 1Β month ago

Prachtig geschenk voor de 60e verjaardag van Wisse πŸŽ‰

virginiedelta14
virginiedelta14 1Β month ago

Ik zag er toevallig vandaag nog 1 in Wassenaar geparkeerd staan.

gesine_schinke
gesine_schinke 1Β month ago

Zag er toevallig 1 rijden vandaag. Toeval?

N
nadiaaether4 1Β month ago

Door deze auto is Citroen hierna achteruit gegaan; lees; ze zijn opgekocht door Peugeot en werden samen PSA…

B
brendanhollow27 1Β month ago

Prachtig

judithdrift46
judithdrift46 1Β month ago

Johan Cruijff had dezelfde auto in de jaren '70........

J
julianafliegner841 1Β month ago

Een prachtig model! Destijds reed vaak heen en weer met mijn Opel, vanuit Nederland naar Zuid-Frankrijk, echter ik heb onderweg, deels pΓ©age, nooit een DS gezien!

vincent_keer
vincent_keer 1Β month ago

Geweldig mooi!

J
jayeden68 1Β month, 1Β week ago

Geweldig deze De Ds en de Cx gewoon geweldige auto's En ze rijden en zitten gewoon perfect kan een Maybach niet aan tippen

M
maria_evans 1Β month, 1Β week ago

Zum kotsen

I
irmela_bΓ€rer 1Β month, 1Β week ago

❀️