0:00
11:25
11:25

ik trap de vrouw met een hakbijl van mijn gt2000 af...

Autos and Vehicles

ik trap de vrouw met een hakbijl van mijn gt2000 af... ●🤴🏽 abonneer!: http://youtube.com/c/kingalmightyyy?sub_confirmation=1 ●👻 snapchat!: kwijt63 ●📷 instagram!: https://www.instagram.com/kingalmightyyy/ ●💙 tiktok!: https://www.tiktok.com/@kingalmightyyytiktok? ●📩 contact: [email protected]

ADVERTISEMENT

Comments 100

Sign in to join the conversation

Sign in
gesine_schinke
gesine_schinke 1 month ago

Ik wil hem heel graag omdat ik hem heel mooi vind en mijn vrienden zeggen altijd dat ik te langzaam fiets en mijn fiets is kapot dus als ik ergens heen moet moet ik lopen en love naar jou man blijf zo doorgaan je zet je leven op het spel voor ons ik krijg hem waarschijnlijk toch niet maar nog steeds love naar jou❤

angela.patterson
angela.patterson 1 month ago

Lekker bezig drerie gewoon stompen en schopen GANGSTER 😂😂😂

B
beth.cisneros 1 month ago

Ik zou die gt2000 graag willen winnen aangezien ik jullie video’s altijd bekijk en vaak de gt 2000 terug zie komen in de video’s en dan zie ik altijd hoe fijn die is/rijdt. Dit lijkt me heel gaaf om te hebben en al helemaal van jou!

V
vanessa_carlson 1 month ago

❤ ik kijk altijd naar jullie ben ook grote fam ben zelf Limburg zuid heerlen ik vindt die GT 2000 helemaal geweldig.....ik zou graag mijn vrouwtje willen verrassen daar mee

F
frédérique_weiss 1 month ago

Ik heb het nodig want mijn fiets is half broken de remmen werken niet en stuur zit scheef dus je weet toch het is tijd om te upgraden

R
rodneyserene4 1 month ago

Ik zal hem willen want ik heb alle video,s met surron gezien en mij lijkt het leuk als ik hem zou krijgen❤❤❤😊

eloah_damata
eloah_damata 1 month ago

Die GT2000 is echt mijn grootste droom 😭🔥 Ik kijk al maanden naar die bike en elke video die ik ervan zie maakt me nog gemotiveerder om ooit zoiets te hebben. Die power en die hele look zijn gewoon next level ⚡ Ik moet vaak van Eindhoven naar Veldhoven fietsen en dat is echt een lange rit, vooral elke dag. Deze bike zou mijn leven serieus zoveel makkelijker en leuker maken 🙏 Mijn ouders zijn ook gescheiden en soms is het mentaal gewoon moeilijk, daarom zou dit niet alleen een bike voor mij zijn maar ook iets wat me blij maakt en afleiding geeft. Ik weet dat iedereen hem wil winnen, maar voor mij zou dit echt alles betekenen Ik zou er super zuinig op zijn, overal content mee maken en hem elke dag gebruiken. Als ik win maak je oprecht een jongen gelukkig die dit nooit gaat vergeten ”

N
nermin.täsche 1 month ago

Ik heb het nodig omdat ik w fan ben en ik houw van die

M
maytemarroquín719 1 month ago

ik vind het gewoon leuk

B
benitosolorzano76 1 month ago

Yo king ik ben echt heel lang fan van je en ik ga volgend jaar naar een nieuwe school het is 30 min van me ik heb geen fiets of iets on me te verplaatsen iedereen lacht me uit omdat in geen fatbike heb ik zou het leuk vinden on de gt 2000 te winnen en trwns je ghetto vlogs zijn de beste ❤👑🤴

H
hugo.ozuna 1 month ago

Love naar u king❤❤

micheal.turner
micheal.turner 1 month ago

Ik hou van je Videos ik kijk je all een jaar of twee en ik wil ook zelf beginnen met videos maken en ik wil met me vrienden ook wielies doen ik weet ik krijg de gt2000 niet maar geeft niks ik hou van je kingalmighty en broertje lov naar jullie❤❤

S
sergioserna599 1 month ago

ik heb al me hele leven geen elektrische fiets gehad. ik fiets elke dag naar school met een normale fiets, ik kom dan ook heel uitgeput bij school aan. ik zou een elektrische fiets heel erg waarderen. vooral een gt2000, dat is me droom. ik wil al me hele leven een surron of elektrische fiets. dus ik zou het heel aardig en leuk vinden als ik de gt2000 mag. Ik ga er elke dag gebruik mee maken. ik kijk je videos al sinds 2019, ik ben al heel lang fan en kijk elke ghetto vlog. een GT2000 zou een hele erge upgrade zijn voor mij. love naar jou en de fam bro dikke respect je laat me nooit down❤️❤️

K
kamilly_sousa 1 month ago

Ik support je al vanaf dat je nog beginnend was en ik vind je de beste YouTuber ooit ik heb zelf een zware tijd op dit moment en zou hem goed kunnen gebruiken voor m’n school❤

N
nermin.täsche 1 month ago

Ik kijk al sinds de eerste vlog en u maakt helemooie video’s waar door ik ook altijd fan van je blijft en ik zie heel veel mensen met een gt2000 ook mij vrienden maar ik heb nog geen gt2000 maar ik er echt 1 dus ik hoop dat ik deze wint

E
ericarguello266 1 month ago

kingAlmightyyyy ik ben een grote fan ik zweer je bent een dikke strijder ik doe al alle give aways mee maar win nooit iets maar deze is extra speciaal ik wil hem super graag want ik ben de enigste van mijn vrienden groep die hem niet heeft dus kan ik niet mee met hen en ik woon tegenover een bos dus is dat perfect (als ik hem niet win is het natuurlijk heeel erg jammer maar je blijft altijd een strijder ❤❤❤❤❤❤❤❤❤)

R
robert_richardson 1 month ago

Lekker kingalmightyyy Bro ik zouw zo blij zijn als ik em krijg mijn vrienden hebben ze ook en dan kan ik met hun. Ook fietsen

M
marthahaven4 1 month ago

Ik support je al superlang, zelfs nog van toen je je subs op muren ging graffitien. Deze fatbike winnen zou echt veel voor mij betekenen. Vrijheid, plezier en elke dag gebruiken voor school en avontuur. Als ik win, beloof ik dat hij geen seconde stil gaat staan.

michael.campbell
michael.campbell 1 month ago

Ik ben rij bijna elke dag met de fiets, gewoon om buiten te zijn, naar vrienden te gaan of even mijn hoofd leeg te maken. Fietsen is echt iets waar ik veel plezier uit haal. Mijn huidige fiets begint alleen oud te worden en heeft steeds vaker problemen, waardoor lange ritten soms moeilijk worden. Een GT 2000 zou voor mij echt een enorme upgrade zijn en iets waar ik elke dag gebruik van zou maken. Wat ik ook mooi vind aan jullie video’s en giveaways, is dat je ziet hoeveel mensen blij worden van zoiets. Daarom doe ik ook mee. Niet om hem direct door te verkopen of zomaar te hebben, maar echt om ermee te rijden en er herinneringen mee te maken. Ik zou er superzuinig op zijn en hem elke dag gebruiken. En ik heb mijn examens en het zou echt fijn zijn als da mijn cadeau zou zijn voor mijn diploma.

M
martin_hayes 1 month ago

Als ik de gt 2000 win dan zou hij niet stil staan en zou ik hem helemaal upgraden en wheelies doen dus hoop dat ik win alle love naar jullie❤