بطل نادر طبعا بس مستفدناش حاجة من اللي عمله .. لازم ياخد اجراء قانوني علشان تعبه وفلوسه متروحش ع الفاضي
judithdrift461 month ago
رامي من حقه يرفع قضيه تزوير عليهم بالتقريرين
C
christopher_thompson1 month ago
بطل نادر طبعاً
L
lauragallegos9371 month ago
ربنا يبارك فيك و فيه و بارك فى ماله و اهله و ولده
C
cynthia.costa1 month ago
كان ياخد الفلوس ويفضحهم برضو 😂😂😂
W
william_grant1 month ago
كل من أفسدوا فى أمتنا العظيمة … الله يفضحهم … الله يفضحهم … الله يفضحهم …
H
hakanhenk7471 month ago
أصيل ابن أصيل في زمن م فيهوش ضمير
V
victoire_chrétien1 month ago
الله يحفظه ويخلف عليه بالخير
T
trinidad_apodaca1 month ago
فكرتني با فيلم بطل من ورق بتاع ممدوح عبد العلبم و أثار الحكيم رامي خشوع و سوسن 😂😂 خشوووووع😂
W
wandamyst11 month ago
حبيبي احنا بنعمل الخير عشان يعود لينا
H
harryjames2111 month ago
بطل نارد في زمن انتهت في الاصول
abigailbrown4821 month ago
تخيل انك تخرج من دينك و انت بتحسب نفسك ناصح ... من غشنا فليس منا ... زمن غريب
C
christine_ferrand1 month ago
الله ينور يا ا. رامى
steven.gonzalez1 month ago
بجد شكرا ليك والاستاذ رامي الله يحفظكم وينصركم، وحسبنا الله ونعم الوكيل في توكيل القصراوي ورجاء من المواطنين المقاطعة التوكيل ده لو ما قدمش اعتذار رسمي وتعويض عربية جديدة
القصرااااوووي
استاذ رامي ربنا يبارك في ماله وصحته واهله ربنا يرزقه الجنة من اوسع ابوابها
الوكيل بيروح للشركة يستورد عربيات فيها اخطاء وممنوع تنباع فيديل التصنيع وياخدها بأسعار اقل
بطل نادر طبعا بس مستفدناش حاجة من اللي عمله .. لازم ياخد اجراء قانوني علشان تعبه وفلوسه متروحش ع الفاضي
رامي من حقه يرفع قضيه تزوير عليهم بالتقريرين
بطل نادر طبعاً
ربنا يبارك فيك و فيه و بارك فى ماله و اهله و ولده
كان ياخد الفلوس ويفضحهم برضو 😂😂😂
كل من أفسدوا فى أمتنا العظيمة … الله يفضحهم … الله يفضحهم … الله يفضحهم …
أصيل ابن أصيل في زمن م فيهوش ضمير
الله يحفظه ويخلف عليه بالخير
فكرتني با فيلم بطل من ورق بتاع ممدوح عبد العلبم و أثار الحكيم رامي خشوع و سوسن 😂😂 خشوووووع😂
حبيبي احنا بنعمل الخير عشان يعود لينا
بطل نارد في زمن انتهت في الاصول
تخيل انك تخرج من دينك و انت بتحسب نفسك ناصح ... من غشنا فليس منا ... زمن غريب
الله ينور يا ا. رامى
بجد شكرا ليك والاستاذ رامي الله يحفظكم وينصركم، وحسبنا الله ونعم الوكيل في توكيل القصراوي ورجاء من المواطنين المقاطعة التوكيل ده لو ما قدمش اعتذار رسمي وتعويض عربية جديدة
الله يعوض عليه ويخرب بيت اللي معندوش ضمير
جزاك الله خيرا استاذ رامي المحترم
يآخذ الفلوس طبعا، في 60 دهييه الناااس