0:00
30:59
30:59

Får jag igång syrrans nya hoj?

Autos and Vehicles
ADVERTISEMENT

Comments 45

Sign in to join the conversation

Sign in
H
hortensepoirier453 1 month, 1 week ago

Du kan sända all din nectar-produkter till Project farm och låta honom testa dem så de får en kvalitetsstämpel om de skulle visa sig fungera? Just nu är det bara snake oil och inget bevisas av att du startar mc:n och att den börjar gå på alla cyl efter ett tag. Allt hade kunnat göras med fräsch bensin och wd40, möjligen mycket snabbare.

C
christine_ferrand 1 month, 1 week ago

7:55 Det finns risk att oljan du satte på skruvarna rinner in till bromsvätskan. 😣 28:45 Du har ingen aning varför den nu går som en "symaskin". Den kunde lika bra gjort det utan "bensin nectar".

E
eshana.modi 1 month, 1 week ago

18:05 det börjar ryka om skruvmejseln till vänster!

M
margotgilles432 1 month, 1 week ago

Tanka lite riktig bensin 98okt, och inga jäkla nektar! ;)

C
christine_ferrand 1 month, 1 week ago

Mer ström 🤘sen går den bra, om inte har den rätt gnista 😂? Det vet man inte 🤣 men i detta fall batteriet mer svung 🤓🤘👏kolla lite till två stift ? Hm tändstift eller tändspole men två cylindrar usch va fan hade det varit min då hade det inte varit problem gäller o ha koll 😮😅😂. Måste va Skåne Soppa 😂

R
robert_richardson 1 month, 1 week ago

Hej hur fungerar det när någon ska övningsköra på MC fungerar det som när någon tar förarbevis för moped att någon åker efter på MC och att personen har västra på sig eller finns det skyltar som till personbilar. Kan den andra personen åka bil bakom eller hur fungerar det på MC? Tack för fina videos ❤

M
meganmccarthy268 1 month, 1 week ago

Tanka Aspen innan vinteravställning!

J
johnaura45 1 month, 1 week ago

12:55 - Jag har bytt batteri på mina scootrar flera gånger, och är det nåt jag lärt mig så är det att Biltemas batteri må verka billiga men dom är dyra i längden. När jag väl tröttnade på att vara "snål" och köpte kvalitet som kostade nästan 3 gånger mer så visade det sig vara billigare och framförallt pålitligare i längden. * Edit * Kommer inte ihåg just nu vad märket är på det dyrare batteriet var men just på vinterhalvåret så kom den riktiga skillnaden, medans man i princip visste att det skulle bli problem med Biltemas om scootern stått still i en vecka eller mer så hoppade den igång som inget hade hänt med det dyrare batteriet, ibland (relativt ofta, iaf. än) så får man vad man betalar för?

V
vanessa_carlson 1 month, 1 week ago

9:00 - Är det jordfel eller är det medvetet gjort så, det är ju inte så att nåt blir farligt pga. att vissa mindre lampor hänger på tex. en blinker? Bensin i tanken?:DDD

G
gabrieltempest28 1 month, 1 week ago

lita inte på biltema agm batterier. provade en hel pall med agm batteri till min bil och hälsan varierade från 65-85%. bara ett tips

dustin_olsen
dustin_olsen 1 month, 1 week ago

Hei hvor kan man kjøpe bensin nektar i norge

E
eshana.modi 1 month, 1 week ago

Har haft lite hojar och Diversion 900 var nog en av favoriterna vad gäller praktikalitet, dock var väskorna större på min 1100RT. Jag kan minnas fel men oljan i motor/vxl ska väl kollas på plan mark och inte på huvudstödet? inte för att jag tror det visar så värst annorlunda.

kabir_khalsa
kabir_khalsa 1 month, 1 week ago

Bensin-nektar och super lube löser de flesta problem som kan tänkas uppstå.

sarah_wallace
sarah_wallace 1 month, 1 week ago

Du glömde ju att fixa jordfelet !

H
hans-hinrichhendriks264 1 month, 1 week ago

Ikke bruk AI på thumbnails, please ♥♥

N
normamcconnell229 1 month, 1 week ago

Svetsade du i avgassystemet med vanlig svetstråd eller körde rostfritt?

H
hans-heinrich.segebahn 1 month, 1 week ago

Du behøver kunn å ha fersk bensin så ut med det gamle inn med ny

G
garytaylor19 1 month, 1 week ago

vilken fin sykel!går ju oerhört bra! denna går nog flera tusen mil

D
daniela_campos 1 month, 1 week ago

3:45 - Gjorde detta på min scooter igår, ett tips som jag snappat upp innan jag gjorde det är att börja med påfyllnings bulten, för om man redan tömt oljan via töm bulten så kan det bli lagom roligt (beroende på situation) om påfyllnings bulten hr satt sig som fan... :D Dock hade jag inga problem med nån av dom.

N
nermin.täsche 1 month, 1 week ago

Äntligen ett avsnitt av Rickards Garage igen. Inte Rickards Hus eller Rickards Resebyrå, utan Garage! Back to the roots! Tumme upp för det 👍🏼