Du kan sända all din nectar-produkter till Project farm och låta honom testa dem så de får en kvalitetsstämpel om de skulle visa sig fungera? Just nu är det bara snake oil och inget bevisas av att du startar mc:n och att den börjar gå på alla cyl efter ett tag. Allt hade kunnat göras med fräsch bensin och wd40, möjligen mycket snabbare.
C
christine_ferrand1 month, 1 week ago
7:55 Det finns risk att oljan du satte på skruvarna rinner in till bromsvätskan. 😣 28:45 Du har ingen aning varför den nu går som en "symaskin". Den kunde lika bra gjort det utan "bensin nectar".
E
eshana.modi1 month, 1 week ago
18:05 det börjar ryka om skruvmejseln till vänster!
M
margotgilles4321 month, 1 week ago
Tanka lite riktig bensin 98okt, och inga jäkla nektar! ;)
C
christine_ferrand1 month, 1 week ago
Mer ström 🤘sen går den bra, om inte har den rätt gnista 😂? Det vet man inte 🤣 men i detta fall batteriet mer svung 🤓🤘👏kolla lite till två stift ? Hm tändstift eller tändspole men två cylindrar usch va fan hade det varit min då hade det inte varit problem gäller o ha koll 😮😅😂. Måste va Skåne Soppa 😂
R
robert_richardson1 month, 1 week ago
Hej hur fungerar det när någon ska övningsköra på MC fungerar det som när någon tar förarbevis för moped att någon åker efter på MC och att personen har västra på sig eller finns det skyltar som till personbilar. Kan den andra personen åka bil bakom eller hur fungerar det på MC? Tack för fina videos ❤
M
meganmccarthy2681 month, 1 week ago
Tanka Aspen innan vinteravställning!
J
johnaura451 month, 1 week ago
12:55 - Jag har bytt batteri på mina scootrar flera gånger, och är det nåt jag lärt mig så är det att Biltemas batteri må verka billiga men dom är dyra i längden. När jag väl tröttnade på att vara "snål" och köpte kvalitet som kostade nästan 3 gånger mer så visade det sig vara billigare och framförallt pålitligare i längden. * Edit * Kommer inte ihåg just nu vad märket är på det dyrare batteriet var men just på vinterhalvåret så kom den riktiga skillnaden, medans man i princip visste att det skulle bli problem med Biltemas om scootern stått still i en vecka eller mer så hoppade den igång som inget hade hänt med det dyrare batteriet, ibland (relativt ofta, iaf. än) så får man vad man betalar för?
V
vanessa_carlson1 month, 1 week ago
9:00 - Är det jordfel eller är det medvetet gjort så, det är ju inte så att nåt blir farligt pga. att vissa mindre lampor hänger på tex. en blinker? Bensin i tanken?:DDD
G
gabrieltempest281 month, 1 week ago
lita inte på biltema agm batterier. provade en hel pall med agm batteri till min bil och hälsan varierade från 65-85%. bara ett tips
dustin_olsen1 month, 1 week ago
Hei hvor kan man kjøpe bensin nektar i norge
E
eshana.modi1 month, 1 week ago
Har haft lite hojar och Diversion 900 var nog en av favoriterna vad gäller praktikalitet, dock var väskorna större på min 1100RT. Jag kan minnas fel men oljan i motor/vxl ska väl kollas på plan mark och inte på huvudstödet? inte för att jag tror det visar så värst annorlunda.
kabir_khalsa1 month, 1 week ago
Bensin-nektar och super lube löser de flesta problem som kan tänkas uppstå.
sarah_wallace1 month, 1 week ago
Du glömde ju att fixa jordfelet !
H
hans-hinrichhendriks2641 month, 1 week ago
Ikke bruk AI på thumbnails, please ♥♥
N
normamcconnell2291 month, 1 week ago
Svetsade du i avgassystemet med vanlig svetstråd eller körde rostfritt?
H
hans-heinrich.segebahn1 month, 1 week ago
Du behøver kunn å ha fersk bensin så ut med det gamle inn med ny
G
garytaylor191 month, 1 week ago
vilken fin sykel!går ju oerhört bra! denna går nog flera tusen mil
D
daniela_campos1 month, 1 week ago
3:45 - Gjorde detta på min scooter igår, ett tips som jag snappat upp innan jag gjorde det är att börja med påfyllnings bulten, för om man redan tömt oljan via töm bulten så kan det bli lagom roligt (beroende på situation) om påfyllnings bulten hr satt sig som fan... :D Dock hade jag inga problem med nån av dom.
N
nermin.täsche1 month, 1 week ago
Äntligen ett avsnitt av Rickards Garage igen. Inte Rickards Hus eller Rickards Resebyrå, utan Garage! Back to the roots! Tumme upp för det 👍🏼
Du kan sända all din nectar-produkter till Project farm och låta honom testa dem så de får en kvalitetsstämpel om de skulle visa sig fungera? Just nu är det bara snake oil och inget bevisas av att du startar mc:n och att den börjar gå på alla cyl efter ett tag. Allt hade kunnat göras med fräsch bensin och wd40, möjligen mycket snabbare.
7:55 Det finns risk att oljan du satte på skruvarna rinner in till bromsvätskan. 😣 28:45 Du har ingen aning varför den nu går som en "symaskin". Den kunde lika bra gjort det utan "bensin nectar".
18:05 det börjar ryka om skruvmejseln till vänster!
Tanka lite riktig bensin 98okt, och inga jäkla nektar! ;)
Mer ström 🤘sen går den bra, om inte har den rätt gnista 😂? Det vet man inte 🤣 men i detta fall batteriet mer svung 🤓🤘👏kolla lite till två stift ? Hm tändstift eller tändspole men två cylindrar usch va fan hade det varit min då hade det inte varit problem gäller o ha koll 😮😅😂. Måste va Skåne Soppa 😂
Hej hur fungerar det när någon ska övningsköra på MC fungerar det som när någon tar förarbevis för moped att någon åker efter på MC och att personen har västra på sig eller finns det skyltar som till personbilar. Kan den andra personen åka bil bakom eller hur fungerar det på MC? Tack för fina videos ❤
Tanka Aspen innan vinteravställning!
12:55 - Jag har bytt batteri på mina scootrar flera gånger, och är det nåt jag lärt mig så är det att Biltemas batteri må verka billiga men dom är dyra i längden. När jag väl tröttnade på att vara "snål" och köpte kvalitet som kostade nästan 3 gånger mer så visade det sig vara billigare och framförallt pålitligare i längden. * Edit * Kommer inte ihåg just nu vad märket är på det dyrare batteriet var men just på vinterhalvåret så kom den riktiga skillnaden, medans man i princip visste att det skulle bli problem med Biltemas om scootern stått still i en vecka eller mer så hoppade den igång som inget hade hänt med det dyrare batteriet, ibland (relativt ofta, iaf. än) så får man vad man betalar för?
9:00 - Är det jordfel eller är det medvetet gjort så, det är ju inte så att nåt blir farligt pga. att vissa mindre lampor hänger på tex. en blinker? Bensin i tanken?:DDD
lita inte på biltema agm batterier. provade en hel pall med agm batteri till min bil och hälsan varierade från 65-85%. bara ett tips
Hei hvor kan man kjøpe bensin nektar i norge
Har haft lite hojar och Diversion 900 var nog en av favoriterna vad gäller praktikalitet, dock var väskorna större på min 1100RT. Jag kan minnas fel men oljan i motor/vxl ska väl kollas på plan mark och inte på huvudstödet? inte för att jag tror det visar så värst annorlunda.
Bensin-nektar och super lube löser de flesta problem som kan tänkas uppstå.
Du glömde ju att fixa jordfelet !
Ikke bruk AI på thumbnails, please ♥♥
Svetsade du i avgassystemet med vanlig svetstråd eller körde rostfritt?
Du behøver kunn å ha fersk bensin så ut med det gamle inn med ny
vilken fin sykel!går ju oerhört bra! denna går nog flera tusen mil
3:45 - Gjorde detta på min scooter igår, ett tips som jag snappat upp innan jag gjorde det är att börja med påfyllnings bulten, för om man redan tömt oljan via töm bulten så kan det bli lagom roligt (beroende på situation) om påfyllnings bulten hr satt sig som fan... :D Dock hade jag inga problem med nån av dom.
Äntligen ett avsnitt av Rickards Garage igen. Inte Rickards Hus eller Rickards Resebyrå, utan Garage! Back to the roots! Tumme upp för det 👍🏼