• Vorige video: https://www.youtube.com/watch?v=1QVJHBsyD4E&list=PLZ5WV30FN8SMGMoaxUpvh-f_viyd5URr1&index=1&pp=iAQBsAgC • Volgende video: https://www.youtube.com/watch?v=UyF_T2HyalM&list=PLZ5WV30FN8SMGMoaxUpvh-f_viyd5URr1&index=132&pp=iAQBsAQBsAgC Bronvermelding: https://www.youtube.com/watch?v=8FmXVELj5sg https://www.youtube.com/@Dumpert Andere Bingo-kaarten: https://docs.google.com/document/d/1wI5cCWU_Qgy0H_KWahKld49Br4b_jKM9vwaqocPJCRQ/ -------------------------------------------------------------------------------- • Business Email: [email protected] -------------------------------------------------------------------------------- - Bedankt voor het abonneren: http://bit.ly/AbonneerMeneer - Livestreams: http://www.twitch.tv/GameMeneer (Elke dinsdag, woensdag & vrijdag om 20:00 een livestream) Instagram: http://www.instagram.com/GameMeneer TikTok: https://www.tiktok.com/@gamemeneer Bluesky: https://bsky.app/profile/gamemeneer.bsky.social Twitter: http://www.twitter.com/GameMeneer Facebook: http://www.facebook.com/GameMeneer Podcast: https://www.youtube.com/rechtvoorjeraap https://open.spotify.com/show/4sDt60Ej0WbYtJryOUUlde -------------------------------------------------------------------------------- Alle afspeellijsten: https://www.youtube.com/GameMeneer/playlists -------------------------------------------------------------------------------- Dit is een video van GameMeneer. Mijn naam is Don en ik maak onder andere entertainment & gaming video's. Bijna dagelijks kan je video's van mij verwachten in zoetsappige 1440p kwaliteit. Ben je nieuw hier en wil je op de hoogte blijven van alles wat ik doe, dan kan je op de Abonneer-knop drukken. Muziek door: http://www.epidemicsound.com/ -------------------------------------------------------------------------------- Wettelijk gelul: Dit kanaal staat onder toezicht van het Commissariaat voor de Media.
ADVERTISEMENT
12:45 Met een sleurhut mag je 90 km/u, maar ook dat redt deze bestuurder niet XD. Waarom zo'n haast ook met dat ding. Als je die erachter hebt hangen, ga je toch vaak op vakantie, of kom je net terug. EIther way, je hebt vrij en alle tijd! Gewoon lekker op de rechterbaan tussen de vrachtwagens chillen. Je moet toch niet veel harder willen. Zwabberen met zo'n ding achter je auto is ook echt GEEN pretje.
7:05 - 7:10 dorsttttttt
Beste wensen meneer don❤
Beste wensen allen!🥂
De beste wensen don !
Honka honka beste meneer van de game. Ik ben ook wedergekeerd om u de beste wensen te brengen! 😜😃
7:57 Vlissingen altijd bij dat kruispunt
2:20 is dit een gta heist ofz? kort de pas afsnijden, op de remmen gaan, en dan uitstappen. hij mist enkel een bivaksmuts en een glock
Beste wensen Don, honka honka. 6:37 Ik heb deze video van Dumpert gezien, en schok me rot, dus ik geef je gelijk over deze.
10:14: "Die Faust Gottes" ... (Als zo een band van een camion ontploft.)
waar wil die opel bus dan heen 5:40
De beste wensen Don :)
don: frikandellen muziek ik: en nu heb ik honger
10.03, ja sorry ik ga dan naast je rijden. Ook niet de bedoeling weet het. Maar zo moeilijk is sturen niet 😂
Hoi. Er is vandaag een nieuwe game uit gekomen, dat heet outbound. Misschien wel iets leuks voor jou. Het is vooral beetje avontuur en low poly. Vooral rust gevend vind ik. Is toevallig in Nederland gemaakt.
Zou je bij 4:28 niet kunnen zeggen fout van fatbike, want hij rijdt door rood?
Hey don.....beste wensen nog
1:00 wss was de beste man aan het bellen
Heerlijk hoe jij "seabrapaddd" zegt😂
Nee ik wil de Beste Wensen horen!!