Back Home in America 🇺🇸 | Back to School, Unpacking & Shopping After Dubai! 🏡🎒
ADVERTISEMENT
Comments 100
courtneyatlas82:
Dear sis ap boht piyara bolti h allah ap DONO ki Jodi salam…
More Like This
35:19
this week didn't go to plan 🫠
People and blogs
713
45
50:19
I Need To Sort This Immediately!!
People and blogs
1.1k
0
39:17
MY SURPRISE BIRTHDAY WEEKEND!!
People and blogs
2.8k
100
40:22
influencer ragebait: "I doordash every single meal" 🥴
People and blogs
837
100
23:47
Answering Your Questions Whilst Sick
People and blogs
2.4k
100
17:08
so basically I got cheated on...
People and blogs
1.1k
100
40:00
WEEKLY VLOG: Hosted a makeup touch up station | Women’s day at poetry | Sip & Paint w/ appetite
People and blogs
1.3k
100
30:46
Weekly VLOG: GRWM Work, Mommy Diaries, Out & About + More | South African YouTuber | Kgomotso Ramano
People and blogs
2.7k
100
You've reached the end
Dear sis ap boht piyara bolti h allah ap DONO ki Jodi salamt rakhe ameen
Arzoo you are very lucky... you have a supportive husband like Usman
MashaAllah stunning couple.❤ Allah aap ko buri nazar ❤sy bachai
Arzoo you're soo beautiful masallah but if you cut your nails little small then your hand look more beautiful 😊and also pray.
Finally vlog aa gaya 🎉
Mashallah bohat achi family hai or khas Tor par AP Kai husband AP ki har bat ko sonte or samajte Hain hamesha dino khush rahain ameen sumaameen
خوش رہیں آباد رہیں آمین
Mashallah api nice Vlog Allha mujy b kamyab kary ameen agr koi Oman vlog dhkna pasend karta ha to mein video zaroor dhky thanks you 😊
Welcome back home …loved seeing your old space back 💕
Nice vlog , liked the way usman bhai always takes a part and communicate nicely with viewers
❤Mashallah api ap ki daughter buhat buhat cute hai 😊😊😊😊
Ur daughter is so adorable
Sare pakistani log ik jesa Nahe hy wafadar usman bahe tou alak insan hy Allah app dono ko khush raki
Apke byte Aayt bht Masom hy Masha Allah ❤Allah pak bht achy nseb kry Apky donk bcho k Ameen Sum Ameen
Yes patan to patan hota hay great
ماشاءالله تبارك الرحمن ❤
Ma she Allah humsha kyush reha ameen ameen ❤
Urooj Bhai ny kaha gana nhi 😂😂sweet
MashaAllah 🥰 apna ghr ka sukon or khushi dono he zbrdst hota hai Allah nzrebd sy buchye ameeen sum ameeeen
MashaaAllah ap dono bht ache se sare rishto ka faraz poora krti hen