EVENT REMINDER!!! 📍 CELEBFEST SINGAPORE (SINGAPORE DROP) 21–23 August 2026 Suntec Exhibition Hall 403 & 404 12PM–10PM Booth A01 & A03 📍 MAAAAA.KET PLACE (KL DROP) 29 August 2026 Federal Estate Hill 12PM–12AM Booth 19 & 20 Website: https://arcaiiv.com/ Instagram: https://www.instagram.com/cupcake_aisyah?igsh=N2xoamlpajU5dzhj TikTok: https://www.tiktok.com/@cupcake_aisyah?_t=8pjUO8nNHIG&_r=1 X: https://x.com/cupcake_aisyah?s=21&t=X3q032mNa1d6XnGdH-
ADVERTISEMENT
"hardware?? oohhh... i donno.. it’s hard, wehh" HAHAHAHAHAHAHAHA YA ALLAH AKU TERHIBUR😂😂😭😭😭😭
Kelakar Doh Kak Farrah and Mel dgn uncle hardware tu 😂😂
Ya Allah the hardware situation tu my heart was screaming that beli je adjustable rod dkt shopee huwaaaaaa 😂
Kak mel and farrah is living sitcom😂😂😂😂😂
I think the rush part was from the buyers perspective maybe
rush sbb u terus keluarkan collection ni lepas jersey version and org tergesa gesa nak beli
KAK FARAH SO FUNNY AHAHAHAHAHAHAHAHHAHA
Suddenly miss seeing them go mancing udang, it had been so long tho
Kelakar gila part ukur batang penyapu 😂
32:38 kak Farrah jaga kedaiii😭😭😭
the hardware store situation part 😭
Sumpah kalau kak mel dengan kak farah berdua pasti akan ada benda akan berlaku diantara mereka berdua,mula part kak mel dengan kak farah berdua sahaja sakit perut sebab ketawa tak berhenti.apa2 pon terima kasih banyk2 buat korang semua kerana sentiasa buat yang terbaik untuk para fans kalian semua.setiap hari tak sabar nk tngk vlog baru dari korang semua.seperti tagline aisyah 'hidup kena chill😂😂😂😂
Part kayu kat kedai uncle tu wei lawak weii pecah perut 😂😂😂😂😂😂 dekahhhhhh mel n farah kelakoooo
Die "bye" kan kite je wei😂😂😂😂 bkn takat part ukur dgn penyapu je kelakar, part gantung baju dlm kerete pon same Kak Farah punye gelak tu blh buat kite gelak sekali & part Aisyah adjust bed utk guest die tu struggle wei die angkat sorang2 sofa tu😂😂😂 tak lupe jgak kelibat mamasue dlm gym tu,🫣🤣 Btw, tak sabarnye utk kl drop❤
rindunyaa record pakai camera not dji
Comel lah uncle hardware pun layan je, kedai hardware mana ni. Nak support uncle 🤣
Take a good care of your health Aisyah 😢❤❤
"bodo punya penyapu" ALAAA PENATLAAAAAAAAA
rasa ni dah 3 kali berturut-turut dah diorang cakap pasal beri kat vlog 😂😂😩😩
Function terok oi sofa tu. Kekal lama la sofa tu nmpknya