Je bent een zeiker, of aandacht zoeker. Mijn 40 jaar oude oldtimer wekt meer aandacht, ik bedoel al mijn buren omdat ik hem start.... Dus niet zo miepe!!!!!!
D
danielle_medina3ย weeks, 2ย days ago
Overvecht?
J
joe_hammond3ย weeks, 2ย days ago
Ja super gaaf โค
C
christy_cooper3ย weeks, 3ย days ago
politie een en al corruptie
D
daniel_garcia3ย weeks, 3ย days ago
Super leuk idee met die politie!
L
liabeier2613ย weeks, 3ย days ago
Ik woon daar aan de linker kant in die zwarte flat๐๐๐๐
Ja kom naar het politiebureau in Maastricht
Je bent een zeiker, of aandacht zoeker. Mijn 40 jaar oude oldtimer wekt meer aandacht, ik bedoel al mijn buren omdat ik hem start.... Dus niet zo miepe!!!!!!
Overvecht?
Ja super gaaf โค
politie een en al corruptie
Super leuk idee met die politie!
Ik woon daar aan de linker kant in die zwarte flat๐๐๐๐