0:00
0:47
0:47

"Ik heb NIKS gedaan๐Ÿ˜ฑ" #politie #motorrijden

Autos and Vehicles

#motorvlog #voorjou #jixst

ADVERTISEMENT

Comments 7

Sign in to join the conversation

Sign in
A
amanda.knight 3ย weeks ago

Ja kom naar het politiebureau in Maastricht

J
jilllewis330 3ย weeks, 1ย day ago

Je bent een zeiker, of aandacht zoeker. Mijn 40 jaar oude oldtimer wekt meer aandacht, ik bedoel al mijn buren omdat ik hem start.... Dus niet zo miepe!!!!!!

D
danielle_medina 3ย weeks, 2ย days ago

Overvecht?

J
joe_hammond 3ย weeks, 2ย days ago

Ja super gaaf โค

C
christy_cooper 3ย weeks, 3ย days ago

politie een en al corruptie

D
daniel_garcia 3ย weeks, 3ย days ago

Super leuk idee met die politie!

L
liabeier261 3ย weeks, 3ย days ago

Ik woon daar aan de linker kant in die zwarte flat๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚