Hey mensen, vandaag is er weer goed doorgewerkt aan de Hilux. Gaan we het halen voor Toolfest?? 30 mei is het Toolfest evenement, koop hier voor slechts €5.- je ticket: https://weeztix.shop/2c9quc7m Ons vaste CAD tekenprogramma Onshape; gratis, geen download, in the cloud: https://onshape.pro/Werkplaatsvlog Onze eigen webshop met merchandise! : https://shop.mastermilo.com/ Steun het kanaal en word Patron: https://www.patreon.com/mastermilo/ Als lid van onze Patreon steun je in de eerste plaats ons kanaal zodat we nog toffere video's voor jullie kunnen maken. Maar er is meer; -Eerder toegang tot de vlog -Jouw naam in de aftiteling -Langskomen & kijken/helpen bij onze werkplaats -Toegang tot de vrijdagmiddag live borrel -Toegang tot de Discord Socials: Abonneer: https://www.youtube.com/mastermilo82 Dagelijkse video's: https://www.youtube.com/c/werkplaatsvlog Facebook - @mastermilo82 Instagram - @mastermilo82 Email: [email protected] #Werkplaatsvlog #mastermilo
ADVERTISEMENT
7:45 Tom is lekker aan het kleien
Goede avond volgens mij heb hbm de zelfde leverancier als van jullie oude petjes
Waarom wordt der nooit eens aan een goede stof afzuiging gedaan. Schuren met zo een zakje der aan is drama. Gewoon goede stofzuiger der aan met filter.
Ik wilde nog even kwijt na mijn kindig opmerking in het voorgaande filmpje dat het absoluut niet degenerened was bedoeld. Ik kan zowel genieten van de autisten van "kindig" en "jack builds it" (die ieder schroefje perfect willen hebben anders krijgen ze jeuk ofzo)en wat Emiel in Nederland betekend voor de technieksector. Ik kijk dan ook vol bewondering na de projecten op dit kanaal.
Plamuurtip: schuron met Mirka goldflex
Jammer voor ‘t kanaal. Toolfest was om jou te late zien / waardering naar je volgers ….. echt jammer
Jammer dat diverse er steeds minder geïnteresseerd in zijn …
Fatbike interceptor van bouwen om al die capuchon parasieten mee uit uit te roeien.
7:32 als ik dit zie denk ik 10000000 beun punten. Wat en knap staaltje prutswerk dit. Als je zo ook je huis bouwt😢😢 had dat ding op zijn minst binnen gezet
Wielen van de Hilux nog even wit of chroom.
En weer op het laatste moment ergens aan beginnen
'Deze is meegeweest met de titanic' en legt hem vervolgens weer terug in de krat om nooit meer gebruikt te gaan worden😅
waarom laat je de Toyota niet wrappen dat is gelijk een extra bescherming tegen het weer en het is net zo duur als grote stickers laten drukken ik begrijp dat dat voor morgen niet meer kan het is zo maar een idee
Het zal je buurman maar zijn haha heel de dag herrie 😂😂😂 wel een gezellige buurman
Waarom maken jullie niet eens een spuitcabine? Aangezien jullie regelmatig spuitwerk hebben en dan hou je de rest ook vrijvan spuitnevel
balen ik woon net om de hoek van de kartbaan maar ben op vakantie in frankrijk
Milo, waar ontvet je nou mee? Ik hoop voor jouw dat het geen thinner is, want dat gaat door je huid heen, en das niet best. Dan kun je beter handschoenen aan doen....
Waarom spoten jullie hem niet oranje? Dan was die sinasappehuid beter tot z’n recht gekomen in je lakwerk ☺️😉
Uit ervaring weet ik wel inmiddels dat je wanneer je te dik te plamuur hebt opgezet. Het Minimaal 2 weken moet laten liggen en uit laat harden alvorens je het gaat spuiten. Anders gaat het uiteindelijk toch inzakken.
20:15 Unox worst?