BIDAURA, Aura Luar Biasa! Lock the date guysss! 7 MAY ini tak lama dahh, filem TARUNG: UNFORGIVEN bakal keluar and akan menggegarkan seluruh wayang berhampiran korang!! Ramai gila pelakon2 hebat dalam filem ni, ada Aedy Ashraf, Mierul Aiman, Amir Ahnaf, Azira Shafinaz, Zul Arifin, Bront Palarae, Ikmal Amry and banyak lagiii. So guys, nantikan pertarungan terbesar abad ini! TARUNG!!! Jangan lupa jugak untuk subscribe Youtube channel kedua kami iaitu SERAM KE TIDAK? Okay! Guys! Korang yang ada cerita seram best2 atau misteri, boleh hantar and share kat email ni ok : [email protected] Mungkin anda pulak di next episode Sembang Seram nanti 😊 Thank you yg sudi share! Jangan lupa LIKE & SUBSCRIBE! Komen jugak siapa next special guest yang patut kitorang jemput untuk kongsikan cerita seram diorang. #SembangSeram *In This Video* Safwan Nazri : https://www.instagram.com/safwannazri/ Amir Ahnaf : https://www.instagram.com/amir.ahnaff/ Bidaura : https://www.instagram.com/bidaurahq/ Location Selimbar Singgah : https://www.instagram.com/selimbarsinggah_/ Sound Background's Copyright : Music by ErikMMusic youtube.com/ErikMMusic
ADVERTISEMENT
Takyah banyak cite part 2 bawak mak dia
Very matured young man this guy…semoga dapat jodoh yang baik 😇🤩
day by day safwan bnyak jaga emosi org dan faham hati org, salute for safwan mmg mntappppp❤❤
Betul weh. Dulu aku nampak muka amir ahnaf nampak garang Dan annoying. Skrg nampak muka dia nampak tenang
Soothing betul dgr suara Amir ni. Very soft spoken dan bertanggungjawab. Boleh rasa dia punya ikhlas dan baiknya dia bila bercerita. The best podcast so far sbb boleh nmpak Safwan terharu and amazed dgn cara Amir Ahnaf. Suka part everytime ada benda happy yg amir cerita, dia and Safwan akan shake hands. Hoping their friendship will last forever. Fly high Amir Ahnaf!
😊.....Suara bila bercakap pun dah sedap, bila baca al Fatihah masyaAllah....
Ya Rabbi.. part dia start baca Al-Fatihah tu aku tiba² sebak terus banjir. Tak leh control airmata. Padahal tgh masak ni sambil telinga on earbud. Semoga Amir Ahnaf & kita semua terus usaha topup & perbaiki amal serta hubungan kita kepada-Nya
Pasal kopi hitam tu tetibe teringat filem kkn desa penari tu…ade scene die bagi minum kopi pahit siapa yg minum rse sedap maksudnye ade bende tu dlm badan die…
Sejujurnya dulu tengok muka amir ni gelap kelam je, ada sesuatu. Tapi sekarang alhamdulillah dah ok.
No wonder his eyes looked sorrow before this..to me bukan aura penarik but sadness..deep sadness, tired, senyum n happy seorg anak seni si amir ahnaf tp tipu sbb empunya bdn bernama mohd amir ahnaf bin mohd khairuddin ni penat..coz eyes can't lie..ini kisahnya 😅 moga Allah jaga kamu.
nak mierul aiman dgn zizan razakkk
Bila kapla jdi pujaan ank2 kecil sampai remaja.. Semua suka dan minat, tiba2 masuk taranum.. Fuhhh sumpah mmg Akan jadi idola anak2 utk ikut benda yg baik
The best epsiode so far. Legit talent. Responsibility, young but wise. All the best amir ! Flyyy high
Sembang Seram X Bidaura 👻 TikTok : /ZS9FhoXHVNYcr-nSdQK/ Shopee : /10zM5l7BBN
Jujur sis ckp d sini mula2 nampak eps amir smlm rasa malas nak tgok sbb rasa alaa teda apa2 la ni ..x best.. promo movie ja ni lebih..tp bila dgr crta dia..x sangka dia pernah lalui semua benda yg dia crta ni sbnarnya..best🥺 dan part amor ngaji sumpah sis nak nangis🥹 Bacaan beliau tdi menusukk.. Masya Allah Tabarakkallah.. amir ni idola adik2 remaja ..semoga amir dan kawan2 blh influence lebih byk benda baik lg pda adik2/anak2 muda yg mengidola kn mereka.. teruskan sifat rendah diri pada semua org spya teruz kekal relevan.. all the best amir😊🥰
Amir Ahnaf is limited edition man for me 😍
Humble gila bdk ni..cakap pn lemah lembut bila nasihat tu ada isi..n mmg dia ada sifat abg sulung la..semoga kekal bgini wlu sudah bejaya disuatu msa nnt..dn semoga mndpat jodoh impian..
Tq safwan, dulu tak suka amir ahnaf ni sbb mcm bajet2 but now dapat rasa vibe positive tu 😭😭 terasa nak repeat balik tngok movie kapla.
Banyak kau dah dapat - hensem, suara sedap, jadi selebriti, ada skill taranum plak. Aku tengok kau senyum pun nampak lain betul dari watak 'Kahar'. Jeles dowh. Tapi anytime semua nikmat blh jadi sia2 kalau kau jauh dari Allah. Teruskan improve diri kau, Amir. Kita cari redha Allah, tu la nikmat sebenar.
Syabas anak muda Amir Ahnaf kerana awak jaga haq Allah (jaga solat, rezki dan pelindung hanya pada Allah) Tuhan buka byk peluang dan rezki pada awak. Dari kerja kilang ke pelakon hebat! Dari itu sentiasa ingat Allah, Allah akan ingat kita. Akak tersentuh citer parents bercerai tetapi happy bila dia kembali rapatkan adik beradik dia. Very good abang Long! 😍