0:00
1:19
1:19

*ad dit was echt moeilijker dan ik dacht… Geen suiker maar gelukkig nog wel smaak :) #omg @airup

ADVERTISEMENT

Comments 92

Sign in to join the conversation

Sign in
C
christopher_moon 1 month, 1 week ago

Je ziet verschil in het gewicht ja

ross_shepherd
ross_shepherd 1 month, 1 week ago

Alsje geen suiker eet dan heb je weinig energie en dat is niet goed voor je

N
normamcconnell229 1 month, 1 week ago

Wst eet je dan

J
joão.costa 1 month, 1 week ago

Doe normaal en niet zo druk

R
robin_eaton 1 month, 1 week ago

Zelf in groenten zit suiker

M
maytemarroquín719 1 month, 1 week ago

Jaa😊

L
lisa_hayes 1 month, 1 week ago

Ik hou van jou video’s ❤❤❤

priya_ghose
priya_ghose 1 month, 1 week ago

Ik ben faaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnn 😮😮😮😮🎉🎉🎉🎉 mag ik een hartje van jouw

ross_shepherd
ross_shepherd 1 month, 1 week ago

Je hebt het echt heel goed gedaan

V
victoria_elliott 1 month, 1 week ago

Kan jij komen naar mij toe ik woon bij straat van leeuwen straat 28

dustin_olsen
dustin_olsen 1 month, 2 weeks ago

Je filmpjess zijn zoo erg leuk loveyou❤❤❤

advika_tara
advika_tara 1 month, 2 weeks ago

Kun je mischien videos maken hoe je dat doet (welk eten en drinken je wel kan pakken)

M
martin_hayes 1 month, 2 weeks ago

OMG KNAPPERD❤❤❤❤!!!!

A
aprilclark960 1 month, 2 weeks ago

Ik vind het echt heel knap dat je dit doet en kan ga zo door !!!❤❤🎉🎉🥳🥳

kerry_nicholson
kerry_nicholson 1 month, 2 weeks ago

Wat eet je dan? Want in bijna alles zit toch suiker?❤❤

J
joão.costa 1 month, 2 weeks ago

Je hebt geen 10 dagen alleenmaar gedronken want in elk eten zit suiker

J
james_west 1 month, 2 weeks ago

sinds dat je gestopt bent met die suiker heb je een veel mooier gezicht

D
davimiguel_silveira 1 month, 2 weeks ago

Mijn naam is ook Selma 😂❤ik gebruik de Account van mijn broer😂

U
udarshsolara37 1 month, 2 weeks ago

Mag ik plss een reactie van je Selmaatje, word altijd zo blij van jou video's. Ga zo door en negeer negativiteit van haterss.💝💕❤️❤️❤️❤️❤️

R
rodrigo.mendes 1 month, 2 weeks ago

wooowwwww zo lang