⚠️⚠️اكثر من رائع مميز ورهيب...فيديوهات حضرتك قمه في الجمال والقوه شرح دقيق وواضح...تصوير احترافي خطير...ولا غلطه...معاك اصبح لليوتيوب طعم ثاني جميل 💖👍المهندس المحترم الأكثر من رائع جدا خبره ودراسه ومصداقية عبدالله رخا شكرا لك علي هذا المجهود الكبير ورجاء عمل فيديوهات اكثر من هذا عايزين نشوفك كل يوم لو امكن 👍💖
R
reecehopkins4734 weeks, 2 days ago
الكارتون اللي بتحطه ده مجرررم... بجد تطووور عالي ❤❤❤❤❤🎉
B
beth_burton4 weeks, 2 days ago
❤❤❤❤❤❤❤❤😊
claude.renard4 weeks, 2 days ago
جهاز حلو جدا ولكن الair m2 بنفس سعره وافضل والاحلى منهم هما الاتنين جمال الفيديو واللايك طبعا
joseph_guerrero4 weeks, 2 days ago
المونتاج جميل
R
robert_richardson4 weeks, 2 days ago
المونتاج جااامد جاامد والله🤍🤍🤍🫡 ومفيش موسيقى كمان الله يباركلك🤍🤲
jorge_razo4 weeks, 2 days ago
معايا ٣٠ الف اعرف اجيبو
C
charles_renard4 weeks, 2 days ago
مين اللي بيرسم؟❤❤
C
christy_cooper4 weeks, 2 days ago
😂😂😂❤❤❤❤
S
sarah.zuniga4 weeks, 2 days ago
ارحم التراك باد كانت بتموت تحت ايدك
L
luce.antoine4 weeks, 2 days ago
التابلت بتاعي ب 20الف و البطاريه 10100 ملي امبير😅
steven.gonzalez4 weeks, 2 days ago
افضل من اني اشتري ايفون بكثير
G
gabrieltempest284 weeks, 2 days ago
: عبدالله رخا في البرايم بتاعه 😂❤
C
corinne.daniel4 weeks, 2 days ago
بقولك يا اخويا ما تجيبو لفه😂❤
D
danielleadams3404 weeks, 2 days ago
يستحمل شغل الديزاين؟
F
frédérique_weiss4 weeks, 2 days ago
انا معجبة بالفنانة الخفية اللي في الفيديو 🤍🤍 Style رسمك لذيذ جدا
يعمله كام ده يا عم عبدالله ❤
مونتاج مجنون
الرسومات تحفة
احسن م ال M2؟؟
⚠️⚠️اكثر من رائع مميز ورهيب...فيديوهات حضرتك قمه في الجمال والقوه شرح دقيق وواضح...تصوير احترافي خطير...ولا غلطه...معاك اصبح لليوتيوب طعم ثاني جميل 💖👍المهندس المحترم الأكثر من رائع جدا خبره ودراسه ومصداقية عبدالله رخا شكرا لك علي هذا المجهود الكبير ورجاء عمل فيديوهات اكثر من هذا عايزين نشوفك كل يوم لو امكن 👍💖
الكارتون اللي بتحطه ده مجرررم... بجد تطووور عالي ❤❤❤❤❤🎉
❤❤❤❤❤❤❤❤😊
جهاز حلو جدا ولكن الair m2 بنفس سعره وافضل والاحلى منهم هما الاتنين جمال الفيديو واللايك طبعا
المونتاج جميل
المونتاج جااامد جاامد والله🤍🤍🤍🫡 ومفيش موسيقى كمان الله يباركلك🤍🤲
معايا ٣٠ الف اعرف اجيبو
مين اللي بيرسم؟❤❤
😂😂😂❤❤❤❤
ارحم التراك باد كانت بتموت تحت ايدك
التابلت بتاعي ب 20الف و البطاريه 10100 ملي امبير😅
افضل من اني اشتري ايفون بكثير
: عبدالله رخا في البرايم بتاعه 😂❤
بقولك يا اخويا ما تجيبو لفه😂❤
يستحمل شغل الديزاين؟
انا معجبة بالفنانة الخفية اللي في الفيديو 🤍🤍 Style رسمك لذيذ جدا