Kızılcık Şerbeti’nin 138. Elif’e gelen zarf Abdullah’ın eline geçtiğinde Abdullah işin aslını öğrenmek için Elif ile konuşacak ancak Elif türlü yalanlarla konuyu kapayacaktır. Ancak konuyu bilen Nilay’ın bu işin peşini bırakmaya hiç de niyeti yoktur. Biraz kurcaladığında da tüm olup biteni öğrenecektir. Elif’e yardım etmek istediğinde ise çok sert bir tepkiyle karşılaşacaktır. Ömer’in artık kendisinden tamamen vazgeçtiğine inanan Kıvılcım her ne kadar çok üzgün olsa da çocukları ve annesi için dik durmaya çalışacaktır. Başak ve Fatih ev bakmaya başlayacak, sevdikleri bir yer bulup kısa sürede evden taşınmak üzere harekete geçeceklerdir. İlhami ve Nursema, Kastamonu’ya gitmeden önce Salkım onlara bir güle güle yemeği yapar. Herkes davetlidir. Geceye Elif ve Nilay’ın kapışması damga vurur. Bu kavga gittikçe büyüyecek ve herkesi içine alan bir fırtınaya dönecektir. Show TV’de ekrana gelen, yapımcılığını Gold Yapım’ın üstlendiği “Kızılcık Şerbeti” dizisinin kadrosunda; Barış Kılıç (Ömer), Evrim Alasya (Kıvılcım), Ahmet Mümtaz Taylan (Abdullah), Seray Kaya (Başak), Emre Dinler (Fatih), Erkan Avcı (Asil), Özge Borak (Salkım), Feyza Civelek (Nilay), Servet Pandur (Asude), Selin Türkmen (Çimen), Yalçın Hafızoğlu (Emir), Hakan Karahan (Tuncay), Fatih Gühan (İlhami), Özlem Çakar Yalçınkaya (Sevilay), Serkan Rutkay Ayıköz (Abidin), Zeynep Parla (Elif), Vurgun Adalayı (Yusuf), Nurhayat Karaca (Hayat), Barlas Kartal (Fethi), Gökberk Yıldırım (Yağız), Eda Yılmaz Yener (Rukiye), Hamdi Alkan (Ulvi), Neslihan Yeldan (Sevtap), Ceren Yalazoğlu (Nursema), Aliye Uzunatağan (Sönmez) gibi başarılı isimler rol alıyor. Yapım : Gold Film Yapımcı : Faruk Turgut Yönetmen : Özgür Sevimli Senaryo : Melis Civelek ve Zeynep Gür Kızılcık Şerbeti yeni bölümüyle Cuma 20.00'de Show TV’de! Kızılcık Şerbeti YouTube kanalına abone olmak için ➡ http://showtv.tv/fsGmQ8 Kızılcık Şerbeti Facebook hesabını takip etmek için ➡ https://www.facebook.com/kizilcikserbetitv Show TV YouTube Kanalına Abone Ol → http://showtv.tv/AGqcyj Show TV Resmi Facebook Hesabı: https://tr-tr.facebook.com/showtv Show TV Resmi Instagram Hesabı: https://www.instagram.com/showtv Show TV Resmi X Hesabı: https://twitter.com/ShowTV Kızılcık Şerbeti Resmi X Hesabı: https://x.com/kizilcikshowtv Gold Film Yapım Resmi X Hesabı: https://x.com/GoldYapim Gold Film Yapım Resmi Instagram Hesabı: https://www.instagram.com/goldfilmyapim #KızılcıkŞerbeti #ShowTV
ADVERTISEMENT
138 bölümdür bölümleri anında yetiştiren admine teşekkürü bir borç bilirim, bizi asla bırakma be adminiko.
Aponun her sezon sonu dul kalmasi jhjhjsjshjshs
APOYLA SÖNMEZ EVLENSE BİLE İZLERİM BU BİR BATAKLIKK sjmdkwjsjwdjhd
Nursema ile babası, her sezon dul kalıyor
Fragmansızlık hiç bu kadar zor olmamıştı…
Diyetisyen kız kaç kurtar kendini 5. Sezonda balkondan düşecek sensin😂😂
Salkım “Yazıııık” diye diye en sonunda kendine yazık etti.
Bu kadar yorum arasında kim görür beğenirse Rabbim sevdiğine kavuştursun ne muradı varsa hepsini nasip eylesin Amin.....
Bugun benim dogum gunum 15 yasina giriyorum artik her begeni dogum gunun kutlu olsun demek 🎉
Abdullahın salkıma gelinlere igneni göstereceğine kızına bak demesi bu zamana kadar ettiği en iyi söz 😅👏👏👏
Artik şu kıvılcımın ömeri istemiyorum ama cebimde dursun hallerine girip ömer kendi hayatına dönünce sanki aldatılmış gibi hareketleri deli ediyo insanı
Millet saç baş girişip balkondan atılırken Sevtap'ın kocaya kaçması 🤣🤣🤣
*Şu Balkona Bir Koruma Demiri File Falan Takın Her Sezon Biri Düşüyor😂*
“Kleopatra da dokuz dil biliyordu ama hala Rimelini konuşuyoruz”sevtap sen harikasın😂
ay İlhami anneci oğlan cekilmiyoda babaci olanda cekilmiyomus sayende gorduk
Bu asafi kim bulmuş bu diziye koymuşsa helal olsun valla diziye çok güzel hava kattı yeni sezonda da asafi gormek istiyoruz
Neyse en azından salkım hanım mı düştü çimen mi düştü diye düşünmicez Bu da Türk dizi sektörü için büyük bir gelişme 😊
Aponun Yalıya gelinliğiyle giren ancak Kefeniyle çıkar ! 😂
Sönmez utanmadan ‘bırak başkaları çeksin ömerin pintiliğini’ derken ömerin aldığı kocaman evde kalıyor olmaları insanı tiksindiriyor
Ev almak istiyorum dua edenden allah razı olsun 40 kişi amin deyince oluyor muş amin dermisiniz