Sign in to join the conversation
المشكله السخونه ودبي الاكتر بلنسبالي وصلى على النبي
التليفون بيسخن بسرعه وكمان اخره 60 فريم بس والمعالج تعبان
يلا بينا اكتر مشكله اني معيش موبايل 😂😂😂😂 معايا تاب المدرسة
صل على رسول الله
المشكلة ان تليفوني بيسخن بسرعة وصلي على سيدنا محمد
هو يعتبر مش تليفون للاسف. هو اتاري ربنا يعييني عليه ونكسب او نغيره قريبا بقا😂
المشكله اني بلعب علي تابلت المدرسه التحكم مش حلو الفريمات واقعه دايما بيعلق علطول النت عامة مش احسن حاجه
والله مش معايا تليفون وبكلمك من تليفون ابويا ومتابعك من اول ما عملت القناه في فيديو السحور يارب يكون من نصيبي ❤ وصلي على النبي ❤😊
اكتر مشكله بواجها ايدي لما تعرق بحس التليفون بيقع من ايدي 😂😂
أكثر مشكلة هي ارتفاع الحرارة و سقوط الفريمات في الاستعمال المطول
بيسخن بسرعة مهما كان وبياثر علي بطارية تليفون بعدين (ان شاء الله اكسب)
الFPS وحراره الجهاز والبطاريه😢
المشكله هي السخونة و التعليق😂❤
مشكلتي انه التلفون بتاعي بيقطع بشكل غبي فدايما بخسر اي جام وخصوصا العاب الشوتينج بحبك اوي يا بشر❤
دفعت ف تليفون 20 الف وجبته قسط وبعد ما جه اتصدمت ان المعالج تعبان وخسرت التليفون والفلوس الحمد للّٰه
الرامات قليله والمساحه نفس الكلام غير ان الموبايل بيسخن كل مره بشغل لعبه تقيله شويه
المشكله الي تواجهني ضعف الأداء و سخونة الجهاز 😅
أكثر مشكلة تواجهني في الالعاب هي ضعف السوفتوير حق الجهاز و الي بيخلي اللعبة تهنج 😅
خطية عبالهم يسحب من تعليقات اليوتيوب 😂
اكبر مشكلة بتواجهني مع استخدام الموبايل إني معنديش موبايل اصلا 😅
المشكله السخونه ودبي الاكتر بلنسبالي وصلى على النبي
التليفون بيسخن بسرعه وكمان اخره 60 فريم بس والمعالج تعبان
يلا بينا اكتر مشكله اني معيش موبايل 😂😂😂😂 معايا تاب المدرسة
صل على رسول الله
المشكلة ان تليفوني بيسخن بسرعة وصلي على سيدنا محمد
هو يعتبر مش تليفون للاسف. هو اتاري ربنا يعييني عليه ونكسب او نغيره قريبا بقا😂
المشكله اني بلعب علي تابلت المدرسه التحكم مش حلو الفريمات واقعه دايما بيعلق علطول النت عامة مش احسن حاجه
والله مش معايا تليفون وبكلمك من تليفون ابويا ومتابعك من اول ما عملت القناه في فيديو السحور يارب يكون من نصيبي ❤ وصلي على النبي ❤😊
اكتر مشكله بواجها ايدي لما تعرق بحس التليفون بيقع من ايدي 😂😂
أكثر مشكلة هي ارتفاع الحرارة و سقوط الفريمات في الاستعمال المطول
بيسخن بسرعة مهما كان وبياثر علي بطارية تليفون بعدين (ان شاء الله اكسب)
الFPS وحراره الجهاز والبطاريه😢
المشكله هي السخونة و التعليق😂❤
مشكلتي انه التلفون بتاعي بيقطع بشكل غبي فدايما بخسر اي جام وخصوصا العاب الشوتينج بحبك اوي يا بشر❤
دفعت ف تليفون 20 الف وجبته قسط وبعد ما جه اتصدمت ان المعالج تعبان وخسرت التليفون والفلوس الحمد للّٰه
الرامات قليله والمساحه نفس الكلام غير ان الموبايل بيسخن كل مره بشغل لعبه تقيله شويه
المشكله الي تواجهني ضعف الأداء و سخونة الجهاز 😅
أكثر مشكلة تواجهني في الالعاب هي ضعف السوفتوير حق الجهاز و الي بيخلي اللعبة تهنج 😅
خطية عبالهم يسحب من تعليقات اليوتيوب 😂
اكبر مشكلة بتواجهني مع استخدام الموبايل إني معنديش موبايل اصلا 😅