Subscribe : http://bit.ly/2SQQikC instagram : http://bit.ly/2MDfTws Facebook : http://bit.ly/2KfHcv7 TikTok : https://bit.ly/3g0uTAV Snapchat : https://bit.ly/31u73It My Gear : https://bit.ly/2NCm9DR Wallpapers Channel Telegram : https://t.me/abualiwallpaper #Abu_Ali
ADVERTISEMENT
معاي ١٣ برو ماكس هل تنصح ارقي الى 18 برو ماكس ؟
اأنا خايف أتحمس وأبل تجبلنا إحباط تحت الباط
المشكله ليست هونا ان المشكله ان الابل لا تخدم المنطقه العربيه ولا المستخدمين العرب حتى ب الغه العربيه في كثير من الاشياء فما بالك ب الذكاء الاصطناعي
احنا غلابه أخرنا ابو😂
الي بسأل سبب نزول اليكات وطلوعها أنا الي بعمل كده😂😂
انا كنت مفكر ابل وايفون ضد التهنيج لقيت نفسي خدت مقلب
7:11 حرفيا حمستني ده هيكون فعلا جمدان تطببق اختصارات مفيد لوحده مابالك لما تربطه بال Ai🔥
ابو علي الغالي تحياتي من الاسماعيلية 💛💙
للاسف الكلام اللي بنسمعه قبل كل تحديث فمبقتش بثق في ابل للاسف
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
عندي ايفون 6 plus تنصحني اطور ل 15 pro ؟ والله بتكلم جد مش بهزر 😂😂
أنا من اول متردد اشتري آيفون 17 بس منتظر ينزل آيفون 18 لأنو بيقولو قريب في شهر 9
مش عارفه أتحمس ولا بلاش أنا iPhone 13 😂 بس تحديث ولا أروع 🎉🎉 معلومات قيمة جداً 😊 شكراً لحضرتك
ادعولي بالله عليكم لسه خارج من العمليات وتعبانه جدا يارب
هذا التحديث اعتقد جازما انه موجه لقتل الايفونات والاجهزة القديمة فقط😂
يدعم ١٣ العادي
معايا 16 بلس تنصحني اخذ 18 برو؟
ههههههههههههههههههه ثورة؟ الثورة التي تتكلم عنها في أجهزة سامسونج منذ اكثر من ثلاثة اعوام ،، الايفون عبارة عن نوكيا بنظام سمبيان 🤣🤣🤣🤣
الايك والتعليق واحلا ابو علي متابعك من لندن تحياتي
لا حول ولا قوه إلا بالله العلي العظيم