0:00
0:11
0:11

Felicia for the win! Ska ni titta? #felicia #mello #eurovision #melodifestivalen #humor #ai #kul

Entertainment
ADVERTISEMENT

Comments 13

Sign in to join the conversation

Sign in
S
suzannelloyd476 1 month ago

Vi kunde ju inte äns rösta. Vi i sverige

irene.humphries
irene.humphries 1 month ago

Buuuuu

V
victoire.lucas 1 month ago

Asså det är ju ai i slutet så ser man munnen och i början gör man it det och tanten ska vara en kille och Mamut finns it

J
jilllewis330 1 month ago

Det är så himla ai sorry guys men jag älskar ändå felica❤❤❤

C
crystal_ramirez 1 month ago

Nahhhhhhhh

D
diane_thompson 1 month ago

Fy fan Ai

L
lucieadam19 1 month ago

Heja du är verkligen bäst jag vill kunna se dig men lycka till vi tror på dig❤😊

joseph_guerrero
joseph_guerrero 1 month ago

HEJA Felicia 🥳🥳

J
juliapope595 1 month ago

Ja det gick ju bra 😂😂

A
alix_legendre 1 month ago

Jaaaaaaaaaa

agathe_marion
agathe_marion 1 month ago

Jag tittar nu!

T
tristan.miller 1 month ago

Jaaaa

A
andrea_hodges 1 month ago

Först