🚗Welkom bij Dashcam Nederland! Op dit kanaal vind je de meest opvallende, grappige en spannende beelden die zijn vastgelegd op de Nederlandse wegen. Van bizarre verkeerssituaties tot spectaculaire close calls, wij brengen het allemaal direct naar jouw scherm. Vergeet niet te abonneren voor wekelijkse video's! 📹Zelf iets gefilmd? stuur het ons op! : https://linktr.ee/dashcamnederland Volg ons ook op sociale media: • Facebook: https://www.facebook.com/@dashcamnld Blijf op de hoogte van de nieuwste uploads en exclusieve content door ons te volgen op al onze socials!🔥
ADVERTISEMENT
2:43 Wolvega. Rotonde is zo gemaakt dat vrachtwagens ook de rotonde kunnen nemen. Maar er is elke dag wel iemand die op het rood/oranje stuk gaan staan met de auto. Zijn ze blind ?? Rij gewoon op het asfalt ! Dan sta je goed voor gesorteerd ! Stond er laatst te wachten, daar waar de zwarte auto vandaan komt, komt er zo'n zak hooi naast me staan.
0:38 GVD ! Ja, okee, gelijk heb je. Zou het IETS gescheeld hebben , ook de auto achter je , omdat je de laatste in de file bent, je alarmlichten / knippers , had aan gedaan om het achterop komende verkeer te waarschuwen ??
6:51 dashcammer rijdt ongeveer net zo snel als de vrachtwagen.... dus zo'n 80-90 km/h... over een parkeerplaats bij een tankstation! Dit is een 30 km/h zone. En dan nog seinen naar de auto met aanhanger ook. Die verwacht echt niet dat er iemand met zo'n snelheid aan komt rijden!
Als een konijn, haas of ander dier voor je auto blijft lopen, moet je je lampen uit doen. Ze zitten gevangen in je lampen, omdat ze daarbuiten niks kunnen zien. Even je lampen op stadslicht of uit, dan is hij zo weg. Trap wel ff op de rem, zodat je wel gezien wordt van achteren.
+1 voor alle dierenvrienden in het laatstedeel van de video.
9:40 lekker portie karma met je "je zoekt het maar lekker uit" Ff snel gat dichtrijden en dan nog insturen ook. Gekkie.
0:34 Alex Soze is helemaal van slag af 😭 HOEEESHHH
1:08 expres het gat dichtrijden, en dan uitgebreid gaan toeteren terwijl je ondertussen een voetganger die wil gaan oversteken over het hoofd ziet. Lekker bezig.
4:19 lekker met z'n allen linksplakken
6:38 heb ik zo, ZO vaak meegemaakt met de motor. Ben je gewoon rustig de rest aan het volgen en dan vliegt er ineens een voor je omdat ze te lax zijn om rustig baan voor baan te wisselen, en hun dode hoek te checken. Het is niet zo moeilijk. Het vraagt alleen een beetje vooruit denken.
10:00 Bright Eyes, Art Garfunkel😊
8:33 dat gebeurt mij ook, gelukkig sporadisch, maar dan kijkt diegene me aan van, die ik soms wat verkeerd? Bloed irritant, maar ook gevaarlijk als ik niet uitwijk. Een beetje inlevingsvermogen van dergelijke personen kan geen kwaad
:42 expres het gat dichtrijden. En dan toeteren 🤣🤣🙈
:30 denken dat je en super snelle auto hebt🤣🤣
10:58 Tegen een bestuurder van een ME-bus schelden is waarschijnlijk niet zo gezond. 😂
:40 'Weet niet wat je wil, maar je zoekt het maar lekker uit'. Das leuk en aardig maar hij heeft voorrang daar he?
6:40 dat zou wel een spiegeltje minder op die auto zijn geweest als ik die motorrijder was, hij gebruikt 'm toch niet :')
Grüße aus der Eifel
Valt wel op, veel tokkies hebben een dashcam.
9:18 die heeft 3 remsporen achtergelaten