Det blev ett dramatiskt avslut på fredagskvällens genrep i Eurovision. Felicia började plötsligt må dåligt – och föll ihop i logen. Reporter: Ellinor Saari 📲Håll dig uppdaterad på bästa sätt med vår nyhetsapp! Ladda ner här: https://6rybs.app.link/TZfZmkcqo1 🔔Prenumerera gärna på vår kanal: https://www.youtube.com/@Expressen?sub_confirmation=1 #nyheter #expressen
ADVERTISEMENT
Vet ni hur det gick med Felicia?😢😢❤❤
❤️❤❤❤❤
Oj 😢
Stackars felisia men om ni ser detta medela henne att jag älskar henne jätte mycket min familje också ❤🧡💛💚💙💜🤎❤🧡💛💚💙💜🤎❤🧡💛💚💙💜
Kommer hon vara dar
Kommer hon inte vara med
Stackarn 😢
Bra att hon mår bättre så hon kan vinna hela skiten ❤️❤️❤️❤️❤️❤️😂😍😍😍😍😍
Snyggt PR trick.
YES!!! DÅ BLIR DET STÖRRE CHANS ATT VI FÖRLORAR 👍👍👍
România qulified also
Jag börja gråta när ni sa att Felicia svimmade hoppas hon mår bra till hon ska sjunga ikväll ❤
Kom igen FELICIA Du Kan Vinna För svergie hoppas du kan sjunga sen ikväll
Hahaha 😂
Blev hon möjligtvis förgiftad?
Starkan ❤❤❤
KRYAAAAAAA❤❤❤❤
Krya på dig och ät och drick ordentligt, så går det säkert fint.
Ohh stakars Felicia😢 men oroa dig inte, du kommer att må bättre ikväll 🫶🏻😘hål tummarna
Både röst o svimning under tiden. Tufft att vara med i Eurovision ❤