AKAK BESAR MINTA HANTARAN RM40K "AKAK CUN MINTA RM10K JE"
ADVERTISEMENT
Comments 100
gaelhenrique_farias:
Wow komen, hebat2. Walaupun tu video A.i
More Like This
0:41
Bro never getting another ride 🫠
Entertainment
1
0
20:55
OCTOBER 22 [36]
Entertainment
8.2k
0
19:15
BEHIND THE SMILE 🖤[30]#sandraofficial #clamvevo #kiparabrand
Entertainment
12.9k
0
0:10
White vs Arab moms making cake 😭
Entertainment
63.2k
0
1:14
The Glass Was Breaking Beneath Him… But He STILL Wouldn’t Let Go of His Money! ✝️
Entertainment
6.1k
0
0:22
POV: First Time Washing In The River 😂💔
Entertainment
10.7k
0
0:25
Chicken Chicken Ne Mukyala we Nga Batuuka Ku Church ya Pastor Bugembe
Entertainment
606
0
14:27
Unity Big | Entertainment Report
Entertainment
1.4k
0
You've reached the end
Wow komen, hebat2. Walaupun tu video A.i
Yg gemuk tu ikut harga daging semasa 😂😂 timbang kilo
DUGONG BETUL KUCING KATA 😂😂😂😂😂
Walaupun A.I tapi mcm ada kat dunia realiti..😊
Ai laa tu , kesian akak2 besar 1 malaysia terase 😂
NI KATA TAK SEDAR DIRI..
...Si Duyung bijak bestari, berpijak di dunia hakiki, mengejar tidak berlari, sang putera berdiri menanti, dikejar tidak sembunyi, dgn akal rasa dan hati menilai sambil menanti, kekal cantik idaman lelaki, bakal ke syurga Permaisuri para bidadari ... Si Dugong penuh kata², di hambur semahunya tanpa akal hanya ikut hati dan rasa, mengejar berlari semahunya, Sang Putera bertempik ketakutan lari bertaburan, di kejar ia sembunyi dibalik daun keladi berteriak "saya disini kamu kemana" .., tetap kekal 'merasa' cantik merungsingkan sang dewa..., bakal kemana tak usah di tanya. 😊
Bersyukurlah apa yg ada,yg pting jaga solat serta menjadi isteri yg solehah,maaf kucing sy slh ckp tp...lbih kurang MCM tu lah...
Ai jangan percaya 😂😂
Kalau nk hantaran mahal boleh mesti hafal Al-Quran, pandai masak semua masakan, boleh buat semua jahitan...
Buat dosa kering laa.. tpi kehidupan sebenar semua tahu
Ai 😂
Aku nak perempuan Kurus yang pakai baju Biru tu dah la cantik ayu pulak tu❤❤❤❤
Kuat mkn beger mcd kak Enot ni
kena paham dooo makan dia lgi nk kena urus
40 ringit pn aku x nak..mahal nk mampus harga sekor dugong..baik aku beli kerbau..menghabiskan beras je😂😂😂
Dh la kenderaan berat 40k hahaha
Yg comel AI bila AI tipu
Betuii la tu 40k Belanja dapur Beras 10kg 2 hari Ayam sekor 4 jam Telur sepapan 1 hari 😅😅
Sekarang org nilai pada rupa paras semata-mata walhal kalau yg gemuk tu seorang ustazah atau seorang doktor yg Hafiz Al-Quran maka sepadan dgn hantaran mahal tp kalau kurus langsing tp sekolah setakat SPM kerja biasa je tp al -quran pun x boleh baca 10k tu pun terlalu mahal