Kemenangan bergaya ke atas RRQ Tora minggu lalu seakan memberi nafas baharu buat BTRM. Namun, adakah ini permulaan kebangkitan sebenar atau sekadar kilauan sementara? Team Rey kini tampil sebagai pasukan yang konsisten, tetapi Team Flash yang sedang melalui fasa transformasi pasti ingin mendapatkan kemenangan. Siapa bakal mendominasi? RRQ Tora pula hadir dengan misi bangkit selepas kekalahan lalu. Mampukah ‘Raja Rimba’ kembali mengaum, atau Sang Gergasi akan terus mendominasi? Sabtu | 2 Mei 2026 ⚔️ VMS vs BTRM - 2:30 PM ⚔️ FL vs TR - 5:00 PM ⚔️ SRG vs RRQ - 8:15 PM 📌 MPL MY Arena, Level 6, Quill City Mall Convention Centre 🎟️ Pautan di bio #MYtimeMYera #MPLMYS17 #MLBB
ADVERTISEMENT
📍[VAMOS] —VS—[BTRM] 🔴Game 1 - Draft 39:10 - Start 47:14 • MVP Game - 1:09:45 🔴Game 2 - Draft 1:20:11 - Start 1:27:15 • MVP GAME - 1:51:55 - 1:54:35 • Mic Check - 2:11:50 ———————————————————————— 📍[TEAM FLASH] —VS—[TEAM REY] 🔴Game 1 - Draft 3:08:18 - Start 3:16:33 • MVP Game - 3:31:23 🔴Game 2 - Draft 3:48:29 - Start 3:58:14 • MVP GAME - 4:21:52 - 4:24:07 • Mic Check - 4:42:15 ———————————————————————— 📍[SRG] —VS—[RRQ] 🔴Game 1 - Draft 6:23:33 - Start - 6:33:41 • MVP Game - 6:51:43 🔴Game 2 - Draft 7:12:39 - Start 7:20:43 • MVP GAME - 7:44:42 - 7:47:58 • Mic Check - 8:04:27 • Standings - 7:55:14 • Tomorrow Schedule - 7:56:10
Dh francise pon masih takde yg dpt kalahkan SRG lagi...sangat mengecewakan
Jom fans srg tido nyenyak sebelum esok
ni tora kok jadi gini? dah ls 4 loh
RRQ Tora malah ngikut" hoshi😂
mid kyym ampas
6:52:56 ingatkan cent dpt mvp ,eh skyss plk😂
Tora nak bagi pada hoshi dulu ya 😅😅
Kapan RRQ vs Todak 😂😂😂
Team flash need their identity back bring back diablo and hades get rid of rivals and adammir and give xorn set up tank like tigreal or atlas. Also pubz run right through to team Rey coach trap making their draft already lose.Picking Alice and khaleed to counter gloo and got counter back with the zetian pick from team Rey and then pubz try to counter zetian with the granger and norlan pick then got counter pick again with the suyou pick from team Rey ahahaha coach Caleb really are a master mind.
Kym main apa benda la. Xhensem xpe jnji boleh main. Tpi klau main mcm tu.. hmm sendiri fikir la.
Lemah laa rrq
Kalah lagi tora tora. 😂
buang la kyym tu rrq
Yums OBISITASSSS
Thanks for your item vomom