Köper min drömbil en Dodge Challenger 1970 R/T Video där jag pratade om bilen som skapade denna dröm: https://youtu.be/gJCnK4GI0pI?is=9Q0nab2DfoMIeRvL
ADVERTISEMENT
Köper min drömbil en Dodge Challenger 1970 R/T Video där jag pratade om bilen som skapade denna dröm: https://youtu.be/gJCnK4GI0pI?is=9Q0nab2DfoMIeRvL
Fortfarande en av dom snyggaste! Hade en 70,a på 70 talet, skulle aldrig sålt den!
Stort grattis Jimmy! Jag tycker du ska göra den jättefint så har du den resten av livet och så kan du fixa med andra bilar som du gillar att göra men du vet att du alltid har denna i top skick :D
Gratulerer med 70 Challenger. Det lett å både se og høre hvor glad du over å få tak i drømmebilen 🎉😊
Grattis till ett ra köp😊
Jätteroligt att du fick tag på denna . Ska bli roligt att följa projektet i framtiden 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻😊😊😊
Challenger har alltid varit min favorit, det närmsta jag kom var en Matchbox😋 men karossen bjuder på elegans och ett ursnygg design som klår det mesta, grattis till köpet👍
Grattis Jimmy🔥 jobbar man hårt så är allting möjligt 🙏🏻
Grattis så mycket😊😊
70:a är snyggaste årsmodellen Grattis
Fy jäsikens va smutt. De värmer att du kommit i hamn efter allt slit. Ja lyfter på smäcken å säger grattis 👍👍👍
Grattis! Vad härligt att du äntligen hittat ditt drömporjekt!
Gör en kopia av din bardoms bil som även dina barn kan få uppleva det som du gjort. ❤😂
Vingen var ju asfrän 🤘
Bra klippt film med inslagen från förr🤗
Riktigt snyggt intro
Gör iordning den seriöst undertill och blås på en enkel vit lack. Sen sladdar du runt med den på grus tills den blir lagom dammig o skitig och vips så har du en Vanishing Point Challenger! En av de absolut fränaste filmbilar som finns! 😁
Helvete va gött. Sjukt bra pris! Och som tidigare folk nämt. Gör en "go fund me" skulle lätt sponsra en liten peng för att få se detta snabbare! Kommer följa detta. Du har mycket kul bilar att kolla på nu 🍻
Grattis otroligt glad för din skull, blir super kul att följa ditt drömprojekt 👌
Svärfar får lämna iväg sin impala på lack istället. 😆så du får igång din drömbil till slutat av sommaren 😀
Gratulerar! Challenger, Charger, Super Bee och Satellite, du har alla Ess på hand. Det blir mycket quality content från din kanal framöver. Vi är mycket tacksamma och lite avundsjuka på allt du kan förverkliga, go hard or go home.