Volg mij op Instagram!! https://www.instagram.com/compagass/ ABONNEER op mijn 2de channel uncensoreddd! https://www.youtube.com/channel/UCtAeakNywrvVHESMZCtNq5Q Voor echt belangrijke dingen krijg je piep aan de lijn op [email protected] Disclaimer: Alle handelingen worden uitgevoerd door professionals. Probeer dit niet zelf. Aan de vlogs kunnen geen voorbeelden of adviezen worden ontleend. #Compa #allgasnobrakes
ADVERTISEMENT
anti lagg moet je 60 70 rijden kan ook 100 en dan moet hij in 5 5 en half duizend toeren zijn en de cruis control omlaag houden de knop maar bij jouw is set butten en dan doet hij launce tijdens rijden
Als je wilt dat die voor altijd automatisch schakelt in m2 en m1 moet je in de setting van de auto waar je kiest of het sport of comfort is de transmissie op d3 zetten dus niet op s3 maar d3 en op je dash board naast je toerenteller staan 3 streepjes op elkaar geplakt zorg ervoor dag die alle drie aanstaan dan doe jenop je pook aan de onderkant
Laat pieperlanoris idd eens reactie video maken zou goud zijn
probeer dragy blauw logo
Pofffffr
Je moet met de app ongeveer +- 110 rijden op je teller want gps snelheid is anders dan de snelheid op je meter pannekoek
Voor antilag moet je de cruise control knop omhoog houden of res ingedrukt houden, pedaal onderin en cruise los. Is rolling launch Voor het flashen telefoon op vliegtuigmodus en wifi aan
Yoo waar heb je die pop en bangs besteld?
koop een dragy die zijn heel precies en kan je video overlay maken
Jo comps die boy die je belde in begin moet je ver afstand van nemen is denk ik geen zuivere koffie
Hoeveel vertraging zit er op zijn vlogs? Bv de vlog van vandaag, hoeveel dagen geleden is die opgenomen?
Hou rem langer vast bij race start, dan kan de turbo hogere druk opbouwen
Compa ik zag de mini bikes alweer in de vlog ik wil ze zo graag hebben compa asjeblieft
draggy werkt inderdaad prima
😁👍
Buurman en buurman doen 0-100km/h 😭
Je kan die mhd flasher ook gebruiken op de 340👀
Compa zet keer knotje dan 😂
Zei die nou 80kmpu in ze achteruit?
amigos de amigos heeft ook compa zn muziek aangepast naar horror