Hey mensen, vandaag hebben we de mercedes v8 motor geprobeerd te starten, en hebben we de waterpomp en verstuiverleiding op de hakselaar gemaakt Het is weer mei en dat betekent Toolfest! 80 SuperDeals bij HBM! Bekijken ze hier allemaal: https://www.hbm-machines.com/nl/toolfest/toolfest-superdeals 31 mei is het Toolfest evenement, koop hier voor slechts €5.- je ticket: https://weeztix.shop/2c9quc7m Ons vaste CAD tekenprogramma Onshape; gratis, geen download, in the cloud: https://onshape.pro/Werkplaatsvlog Onze eigen webshop met merchandise! : https://shop.mastermilo.com/ Steun het kanaal en word Patron: https://www.patreon.com/mastermilo/ Als lid van onze Patreon steun je in de eerste plaats ons kanaal zodat we nog toffere video's voor jullie kunnen maken. Maar er is meer; -Eerder toegang tot de vlog -Jouw naam in de aftiteling -Langskomen & kijken/helpen bij onze werkplaats -Toegang tot de vrijdagmiddag live borrel -Toegang tot de Discord Socials: Abonneer: https://www.youtube.com/mastermilo82 Dagelijkse video's: https://www.youtube.com/c/werkplaatsvlog Facebook - @mastermilo82 Instagram - @mastermilo82 Post versturen; Mastermilo Postbus 151 5110 AD Baarle-Nassau Email: [email protected] #Werkplaatsvlog #mastermilo
ADVERTISEMENT
Wat loopt ze mooi ❤
Poh echt dik hoor! Brengt mij weer terug naar toen dat mega blok weer tot level werd gebracht.
Mooi!!!
Zal hem in de ford bouwen
Dat oude spul doet het gewoon, heerlijke V8.
Hoe kan je werken in zo'n puinhoop
Blijft toch gaaf op zo'n manier een motor weer aan de praat krijgen :) leuk hoor
FIRST LAP! Plus T-72, T-55, Type 69 The Australian Armour & Artillery Museum
nog echte Duitse Degelijkheid
Milo ! Love your craftsmanship always ❤️ Can you speak in English ? I am sorry me is asking too much but I really hope to understand what you are talking. 😅🎉
ja dat is Mercedes vroeger konden ze nog motoren maken...
Topvideo mannen! Wanneer gaan jullie grashakselen?
Bouw er je eigenbouw tractor van. Niet voor het echte werk maar voor fun zoals trekkertek of wanneer je een tractor met veel te veel vermogen voor niks nodig hebt, gevalletje gewoon omdat het kan
Så bra dere klarte å fikse motoren,bra jobba. Hilsen fra Valparaiso Chile 🔧🪛🔩⚙
Put this big motor in a little car ^^
Hey goeie video weer Ik zou goed gekeken hebben of ik die mercedes motor kon wisselen met de Cummins uit de kraan
Een Duitse diesel in de Engelse tank.
Nu nog een verstuiverleiding en waterpomp voor de onderdelen motor zodat die ook weer compleet is. Zo blijf je bezig.
Loopt weer als een zonnetje.
I Emile ik zou toch nog ff die kopbouten een kwartslag erbij geven. Want als je de oude pakkingen gebruikt dan moet het zeker goed vastzitten