Waarom heb je BTW betaald over je importauto?
#BMWX5 #autogarage #BMW #carrec #automonteur #bmwgarage
ADVERTISEMENT
Comments 33
brenocosmos37:
Dat dit soort praktijken voorkomen bij een gecertificeerde …
More Like This
0:33
TOROS Topper Heavy-Duty Tyre Inflator/Air Compressor Copper Armature, Metal Cylinder, 12V DC Moter
Autos and Vehicles
4.1k
7
8:52
Ferrari’s major engine F1 upgrade explained
Autos and Vehicles
5.4k
100
0:11
This bicycle does donuts better than cars #bicycle #cars #shorts
Autos and Vehicles
29.8k
74
1:25
Craziest Things Found In Used Cars 🤯🏎️ #shorts
Autos and Vehicles
9.4k
18
0:31
Tiny to GIANT BMW Car vs OLDEST MOTORCYCLE
Autos and Vehicles
34.8k
0
1:28
He Pushed the Engine Too Far 😳
Autos and Vehicles
0
0
0:14
The M3 speaks less, but proves more. #bmw #m3 #autobahn #carvibes #carcommunity #carlovers #cars
Autos and Vehicles
0
0
25:23
Finally !! XEV 9S Base Model Review ❤️@19.95 lakhs | Sunroof & Triple Screen | sansCARi sumit
Autos and Vehicles
768
0
You've reached the end
Dat dit soort praktijken voorkomen bij een gecertificeerde BMW dealer is wel echt schandalig, samen met de aflevering dus nooit een auto kopen.
Ik heb dit ook gehad met een Franse VW dealer. Toen ik dreigde langs te komen en daadwerkelijk een ticket had geboekt, begonnen ze te draaien. Ik ben toen het vliegtuig ingestapt en ik heb gezegd dat als vliegtuig is geland in Lyon, als de wielen de grond raken, en het niet op mijn rekening staat, ik mijn BTW met mijn vrienden ging ophalen. Je raad het al, voor de landing stond het erop. Ik moest toevallig in de buurt een andere auto ophalen dus het was een mooie sketch. 😂
Aanpakken die BMW “dealer” — kansloos zakendoen.
Laat die dealer maar weten dat we ook met z'n allen een mooie review achter kunnen laten als de BTW niet terugkomt... misschien helpt dat
Je hebt in eerste instantie de auto toch privé gekocht en daarna in Nederland overgeschreven op de zaak?
Enkel in Duitsland laten ze je de BTW als borg betalen. Zodra ze een kopie inschrijving hebben in NL betalen ze het terug. Althans dat is de bedoeling. Uit ervaring weet ik dat die grote spelers in de autobranche betalen wanneer hun willen en niet wanneer ze beloven te betalen😅
“vRiJ vErKeEr vAn pErSoNeN eN gOeDeReN” 🤡 Behalve als de socialisten teveel accijnzen of BPM mislopen 🤡
Gebeurt hier ook in NL bij autobedrijven .Als je komt kopen kan van alles maar owee als er problemen mee zijn
Lekker omslachtig allemaal
Huh, wat raar? Je kunt er niet ff heenrijden, voor 600 km? Maar iedereen in de comments rijdt toch een diesel met ten minste 1500 km bereik? En dagelijks meer dan 700km, waardoor ze nooit een EV konden rijden?
Ik kan me herinneren dat je ooit verteld hebt dat je een bmw x5 pas moet kopen als je hem 2 keer kunt betalen. Dit vanwege dure onderhoudskosten?
Buitenland uit elkaar trekken en in onderdelen importeren... leuk projectje gelijk xD
Het is een handels voorstel. Je activeert deze pas als je er op in gaat. Art 3.32bw
ik hoor het al contant betaald . dan kan ook pech hebben . komt veel vaak voor in Duistland . veel zwartgeld in om loop
of bij die auto de KNPLICHTJES werken, is een veel meer gestelde vraag !
Heb ik meegemaakt een gast uit Berlijn ben persoonlijk weer terug gevlogen! en ik zei die btw direct overmaken of ik haal je tanden eruit !
Klopt exact wat Joep zegt. Aanvullend: Als particulier moet je in NL NOG EENS 21% BTW betalen aan de Nederlandse (r)overheid op jonge auto's met weinig kilometers. Ondanks dat je de buitenlandse BTW al betaald hebt. Geen fabeltje. We hebben enkele praktijkvoorbeelden gezien bij conculega's. Nog even wat anders: stel dat Joep de auto uiteindelijk privé wil gaan rijden zonder bijtelling dan kan hij beter de auto als Particulier aankopen van de Duitse dealer. Scheelt 2% BTW uiteindelijk. Én je bent als particulier veel beter beschermd in garantie gevallen etc etc etc.
Daar heeft ie een mooie fiets voor!
Hahah centjes van de mensen 😂
daarom rijden we nooit op NLse platen.