Vergeet je niet te abonneren op ons YouTube kanaal? Academy: https://houseofcarsacademy.nl/ Website: https://www.houseofcars.nl/ Meer van ons zien? TikTok: https://www.tiktok.com/@houseofcars_eindhoven Instagram: https://www.instagram.com/houseofcars_eindhoven/ Facebook: https://www.facebook.com/houseofcars.nl
ADVERTISEMENT
Ik heb dat ook met groen en oranje Danny. Ik heb wel al mijn haar nog ๐
Wat een voorrecht om in deze bakken te mogen rijden. Elke dag een feestje.
Top auto John ๐ช๐
Ik heb het met paars en oranje
Mooi man! Wanneer krijg je die haartransplantatie?
Wat zou ik graag toch de actie winnen en een proefrit maken met dit monster
Heb je last van diskleurie?groen of oranje?
Kan ik mโn verkoopprijs nog aanpassen nu je voorbij de 20k bent?๐
Heerlijk die edits !!
Wie hetter nou gewonnuh?
Potver ik ben 2 meter, nou dan blijf ik wel in mijn mitsubishi rijden...
kheb alleen als ik pittig eet dat ik jeuk boven op me kop krijg
Haha rijden ze 60 km per uur komen de brommers gewoon voorbij...๐
2 foute tatoo figuren in een veel te dure auto . Zouden veel mensen dat denken .
Danny Ross JoNgHu
2,5 ton en dan zit je op een smerige stoel en moet je naar de Gamma om Hoezen te kopen ๐๐
Pokonmon op je hoofd en gaon ๐ค๐พ๐
5% van alle kerels zijn kleurenblind (de ene wat meer dan de andere) oranje, groen, rood en bruin door elkaar halen is niet zo gek. Zolang je maar van mannen houdt komt het wel goed he
Domme tattoos jongens, erg onnozel.