Mart de Wolf laat Joël Beukers en Lord Buffel zijn nieuwe BMW S1000RR motor zien. Schrijf je nu in voor de volgende Goud-Droog Challenge: https://cnsupplements.com/products/goud-droog-challenge Gratis Bench Booster Schema: https://cnsupplements.com/pages/benchbooster-v2 Probeer de Toffe Peer Smaak van Xtreme Workout V5: https://cnsupplements.com/products/xtreme-workout-v5 Je gelooft niet hoe lekker die is. Meer muziek met Joel Beukers: https://open.spotify.com/artist/4kRCRlh1eQG31dr3fGTHKF Kun je ook met je Groei-Maat je eigen auto afbreken. Je kan jouw caloriebehoefte berekenen via deze site: https://cnsupplements.com/pages/calorie-calculator Blijf op de hoogte van alle gouden nieuwtjes! https://bit.ly/Aanmelden-Clean-Nutrition Volg ons coaching programma: https://cleannutrition.nl/pages/coaching _ Luister hier onze beatjes met KLAUS VEEN: https://spoti.fi/2KqcTE5
ADVERTISEMENT
BMW wordt zwaar onderschat als motorenmerk. Maken echt high end spul.
Geloof me zelf flitsen je ook van de achterkant. Ben ooit een keer geflitst namelijk. Resultaat. 1 jaar geen voertuig mogen besturen in Duitsland 😅
Wat lelijk die kap bij voorwiel
Een maat van me heeft de m1000rr is echt een gruwlijk apparaat!
wat niet sneller honda fireblide 1000rr-sp is sneller en dan hebben we nog de panigale en de rsv mile
Golden vibes🏆
Zit zelf naar een 1000XR te kijken (rij nu een r1200r) maar echt dikke blokken die S en M1000 series.
Hmmmm cbr1000rr sp fireblade, v4r en rsv4 zijn sneller dan de s1000rr
Lijkt wel een broertje van buffel
Er zijn tegenwoordig genoeg bikes sneller dan deze
Mooie machine. Je krijgt hem gratis bij een donorcodicil. Echt een super aanbieding!
mooi spul
id? 4:32
Gruwelijkkkk monster man !!! Wat dik😍😍😍
Groei lekker
1:13 dan ben je lang niet meer in Duitslang geweest ;) in Duitsland flitsen ze gewoon van achter hoor ;)
Wat een apparaat
Wat een apparaat Ey wejow!!!!!
Wanneer plaid vs s1000rr??
Top 💪😎