Vandaag staat er weer een mooie rit op de planning voor Houweling Group en neem ik jullie uiteraard weer mee! Terwijl we flink moeten doorwerken neem ik jullie al vloggend mee achter de schermen van het transport, het laden en lossen én alles wat daar tussendoor gebeurt. In samenwerking met RDW leg ik onderweg ook uit waar de tolkast precies voor dient, met het oog op de vrachtwagenheffing die vanaf 1 juli ingevoerd wordt. 𝗠𝗲𝗲𝗿 𝗶𝗻𝗳𝗼𝗿𝗺𝗮𝘁𝗶𝗲 𝘃𝗶𝗻𝗱 𝗷𝗲 𝗼𝗽 https://www.vrachtwagenheffing.nl. Verder nemen we een kijkje in het recycleproces bij Houweling, waar de shredder op volle toeren draait en oud plastic wordt verwerkt tot nieuw granulaat. In Oudkarspel lossen we een zware vracht bigbags en zien we hoe van dat granulaat uiteindelijk weer allerlei flessen worden gemaakt. Alsof de dag nog niet interessant genoeg was, word ik onderweg ook nog staande gehouden door de ILT voor een uitgebreide controle van mijn papieren, tachograaf en rij- en rusttijden… best spannend natuurlijk. Benieuwd hoe dat afloopt? Kijk dan snel mee! 𝗕𝗲𝗻𝗶𝗲𝘂𝘄𝗱 𝘄𝗮𝘁 𝗲𝗿 𝗮𝗹𝗹𝗲𝗺𝗮𝗮𝗹 𝗼𝗽 𝗺’𝗻 𝗦𝗰𝗮𝗻𝗶𝗮 𝟲𝟲𝟬𝗦 𝗶𝘀 𝗴𝗲𝗯𝗼𝘂𝘄𝗱? Hier vind je een overzicht van alle aanpassingen en accessoires die tot nu toe zijn toegevoegd. Handig als je zelf inspiratie zoekt, of gewoon nieuwsgierig bent naar alle toeters en bellen die deze truck zo schitterønt maken! https://www.martijnkuipers.nl/scania-660s/ 🧢 𝗢𝗳𝗳𝗶𝗰𝗶𝗮𝗹 𝗺𝗲𝗿𝗰𝗵𝗮𝗻𝗱𝗶𝘀𝗲: https://www.martijnkuipers.nl/shop/ 👍🏻 𝗦𝗼𝗰𝗶𝗮𝗹 𝗺𝗲𝗱𝗶𝗮 𝘐𝘯𝘴𝘵𝘢𝘨𝘳𝘢𝘮: https://instagram.com/martijnkuipers_v8 𝘍𝘢𝘤𝘦𝘣𝘰𝘰𝘬: https://www.facebook.com/v8martijnkuipers 𝘛𝘪𝘬𝘛𝘰𝘬: https://www.tiktok.com/@martijnkuipers_v8
ADVERTISEMENT
Degene die dit filmt / edit echt een dikke 10!! Prachtige beelden van nederland met een dikke truck!!
Mooi dat je het voor de leek duidelijk hebt gemaakt, maar ik ben blij dat ik niet meer rij. De chauffeurs zijn een giga gecontroleerde beroepsgroep. Nu al 58 dagen terugkijken en was 28 en met schijven was het nog beter. Een vakantiebriefje mee en schijven bij de planning achterlaten.
Martijn, heb jij nou nog geen problemen met die bullbar? want zie de een na de ander die hem er afhaalt.
03:36 daar draait het vooral om. Met plezier je werk doen en trots zijn op het gene wat je bereikt hebt. 💯👊
Dat hamertje of rusten automatisch zijn best wel flinke discussies over. Sommige controleurs zien het als fraude als hij automatisch op rust staat. Wat dat betreft is andersom beter, want dan zet je hem bewust op rust...
Leuk, die Jiskefet referentie over de shredder… denk dat weinig mensen ‘m hebben opgemerkt. 😉
Hai Martijn was een prachtige mooie vlog met schitterende mooie dronebeelden en mooie beelden van het lossen en laden , leuk te zien hoe het proces gaat van het fabriceren van de flessen , het verhaal over de controle was duidelijk, ik heb ervan genoten bedankt ervoor
Topvideo weer! Je kunt zeker trots zijn op je dikke Scania en je werkt er hard voor, petje af. Jammer dat er zoveel regels zijn, sommige horen in de shredder.
Bullbar gewoon laten zitten hij is dik zo! en nogmaals een reminder heb het Truckstar boek nog niet maar als je er in staat maybe? Dan dit jaar op het paddock zoals ik al zei dan heb je zekers mijn stem pokke geile Scania😂
17:32 mooie beelden
Ik begon in 1992 bij dat oranje speciaal transport bedrijf. We hadden toen 2 regels.. wakker blijven en op tijd zijn.altijd de dans ontsprongen ondanks weken van 110 uur. Ben nu gestopt . Met nog een openstaande prent van 1609 euro. Ja mn wagen met kraan opbouw is te lang. Dus die paar lege palletjes had ik niet mee terug mogen nemen. Deelbare lading. Als ik ze aan elkaar had gespijkerd was het geen probleem geweest. Dat gegraai. Ik was t zo zat. Jammer. T was zo leuk.
kan je niet met Drent Ureterp mee naar Noorwegen
Een hele leuke vlog Martijn bedankt 👊🏼
Mooie video maat doe zo verder 🎉🎉
Dikke video Martijn ga zo door ❤❤🔥🔥echt een fan van u Liefs uit Suriname 🇸🇷❤
goeiedag
Die flessen worden volgens mij voor verf gebruikt. Maalgoed/Recycling is ook interessant om te zien
9:15 noem het maar een voordeel onder aan de streep zelfs zonder wegenbelasting en vignette ben je duurder uit met die heffing
Even de groeten uit Winsum Groningen knippie knippie On Tour
Hoi Martijn, als ik naar de afstand tussen je cabine en je kopschot kijk, ben je dan niet te lang met een 13.60 trailer?