mijn gt2000 is gestolen door de vrouw met een hakbijl... ●🤴🏽 abonneer!: http://youtube.com/c/kingalmightyyy?sub_confirmation=1 ●👻 snapchat!: kwijt63 ●📷 instagram!: https://www.instagram.com/kingalmightyyy/ ●💙 tiktok!: https://www.tiktok.com/@kingalmightyyytiktok? ●📩 contact: [email protected]
ADVERTISEMENT
Avond gang meld je in de comments voor een hartje❤️‼️👇🏼 (18;00-23;00)
Ik wil allang een fatbike en laatst kwam de gt2000 uit maar me moeder vind fatbike niks maar ik wilde al een fatbike. Nu de laatste tijd gaat het slecht met mijn opa waardoor nu het sws niet mag en ik moet bijna 45 minuten naar school rijden waardoor het sws fijner is om iets comfortabels te hebben om naar school te gaan. Je bent de beste YouTuber en dat blijf je voor altijd en respect wat jij en broertje doen.
Dat waren die mannen pas op we zijn dicht bij love naar jullie
Ik heb een gt2000 echt nodig. Ik woon in een leefgroep want mijn moeder doet drugs en mijn vader heeft me verlaten toen ik 10 jaar was. Ik zie mijn zus ook niet meer want ze is naar een pleeggezin. Ik moet ook bijna elke dag eerst met de fiets naar het station van Gent-Dampoort naar Waarschoot en dan weer met de fiets naar zomergem. Het zou heel fijn zijn om hem te krijgen om er mee naar school te gaan en dat ik niet meer om 5 uur op te staan.
Mag ik aub de gt2000 want ik heb geen goeie fiets voor de zomer of naar school te gaan want me school is ver en ik heb geen elektrische fiets
Die bos heeft meer mysterie dan dat we denken volgens mij 😮
Insalah alles goed en wekker gang
Ik ga checken broeder ben altijd aanwezig support is hoog vergeet me nooit! 🎬✅💪🏼
Yo KingAlmightyyy ik wou zeggen dat ik al sins de begin naar je videos keek wollah ik had bijna nooit videos van je gemist ik zei tegen mijn vader vader mag ik aub tv voor KingAlmighty te zien hij zei ja ik was kapot blij.Ik wil die gt winnen omdat het eergisteren mijn verjaardag was en S/O naar je wlh je bent strijder samen met je broer beste ghetto vlogs van heel de wereld en ik hoop dat ik de give away gaat winnen de gt bike InshAllah. S/O naar kingalmighty en broertje❤❤❤❤
Yo Kingalmytyy, ik wil gewoon even zeggen dat ik je echt al kijk sinds bijna het begin en ik meen het oprecht als ik zeg dat je één van de weinige creators bent waarvan ik echt elke video uitkijk. Je energie, humor en hoe je altijd jezelf blijft maken je content anders dan de rest. Ook al heb ik zelf soms moeilijke dagen, jouw video’s geven me altijd even afleiding en laten me lachen. De laatste tijd gaat het thuis ook niet echt goed met mijn familie en er is veel stress, daarom betekenen kleine momenten van ontspanning zoals jouw video’s soms meer dan je denkt. Ik waardeer echt wat je doet voor je community en hoeveel moeite je in alles stopt. Daarom support ik je ook al zo lang. Die GT2000 giveaway is echt insane 🔥 natuurlijk zou ik hem super graag willen winnen, maar sowieso respect voor jou dat je zoiets terugdoet voor je fans. Blijf doorgaan broer, je verdient alle succes ❤️”
wie optijd
Mag ik aub de gt2000 want ik heb geen fiets om naar school te gaan
*Say Walihi* moet je een keer roepen
Ga zo door man kingalmyti love naar jouw man❤
Waarom ik de GT2000 Fatbike van King Almighty wil winnen Sommige mensen zien een fatbike als gewoon een fiets. Maar voor mij betekent het vrijheid. Vrijheid om te gaan waar ik wil. Vrijheid om mijn hoofd leeg te maken na lange dagen. Vrijheid om even alles achter me te laten en gewoon te rijden. Iedere dag werk ik aan mezelf. Aan mijn doelen, mijn toekomst, mijn mindset. Maar eerlijk? Soms voelt het alsof je stilstaat terwijl de wereld blijft doorgaan. En juist daarom betekent die GT2000 zoveel voor mij omdat het letterlijk beweging is. Vooruitgang. King Almighty staat voor power, voor stijl, voor mensen die niet bang zijn om op te vallen en hun eigen pad te kiezen. En dat is precies wat ik probeer te doen: mijn eigen weg rijden, ongeacht wat anderen denken. Die GT2000 zou niet alleen een fatbike zijn. Het zou motivatie op wielen zijn. Elke rit zou mij herinneren dat hard werken loont. Dat dromen niet te groot zijn. Dat je soms gewoon een kans nodig hebt om momentum te krijgen. Ik zie mezelf al rijden niet alleen sneller, maar met meer vertrouwen. Meer energie. Meer geloof in wat nog mogelijk is. Want soms is winnen niet alleen een prijs krijgen… maar een duwtje vooruit in je leven. En voor mij zou die GT2000 precies dat zijn. Niet zomaar een fatbike. Maar een nieuw begin. 🔥 Dank je wel King Almighty. pls king pls gun mij em. love naar jouw ga zo door met jouw videos je maakt altijd de beste content en ga weer naar die man die boven zat te slapen naar die huis met de vrienden van broetje heso en zo. love naar jouw king.
Eerste
Volg jullie al super lang, deze Ouxi GT2000 winnen zou echt ziek zijn🎉❤ (Ga gek ermee rijden😂🤫)
Ik wil de GT 2000 niet alleen winnen omdat hij cool is, maar omdat het echt iets is waar ik al lang van droom. Ik support je al lang en jouw video’s geven mij altijd motivatie. 🙌🔥
Hallo king ik ben nu 13 en het zomer komt eraan ik ga veel naar het bos maar ik kan niet met een fatbike naar daar gaan maar ik wil ook GEAK doen net als jullie,een familie lid van mij zit nu ook in de ziekenhuis 😢en het zou ook heel GEAK zijn als ik met dat naar school,training ga. Alvast bedankt King en broertje❤
Geef de gt2000 aan iemand die hem nodig heeft en die geen geld heeft voor een fiets❤❤(NIET AAN MIJ)