Hey mensen, vandaag hebben we een Mercedes V8-motor opgehaald omdat we hiervan de waterpomp en ook een verstuiverleiding nodig hadden. Ook hebben we de motor nog even opgemaakt om te kijken! Het is weer mei en dat betekent Toolfest! 80 SuperDeals bij HBM! Bekijken ze hier allemaal: https://www.hbm-machines.com/nl/toolfest/toolfest-superdeals 31 mei is het Toolfest evenement, koop hier voor slechts €5.- je ticket: https://weeztix.shop/2c9quc7m Ons vaste CAD tekenprogramma Onshape; gratis, geen download, in the cloud: https://onshape.pro/Werkplaatsvlog Onze eigen webshop met merchandise! : https://shop.mastermilo.com/ Steun het kanaal en word Patron: https://www.patreon.com/mastermilo/ Als lid van onze Patreon steun je in de eerste plaats ons kanaal zodat we nog toffere video's voor jullie kunnen maken. Maar er is meer; -Eerder toegang tot de vlog -Jouw naam in de aftiteling -Langskomen & kijken/helpen bij onze werkplaats -Toegang tot de vrijdagmiddag live borrel -Toegang tot de Discord Socials: Abonneer: https://www.youtube.com/mastermilo82 Dagelijkse video's: https://www.youtube.com/c/werkplaatsvlog Facebook - @mastermilo82 Instagram - @mastermilo82 Post versturen; Mastermilo Postbus 151 5110 AD Baarle-Nassau Email: [email protected] #Werkplaatsvlog #mastermilo
ADVERTISEMENT
engine swap voor de kraan ?
10:56 Niet in de Churchill leggen maar in de kraan, ben je van dat startprobleem ook gelijk verlost 😂🤣😭
Welkom bij een nieuwe wij-kopen-dingen-vlog
Mooi een nieuwe skelter bouwen Met dat Claas onderstel 4x4 😂😂😂
@ 8:55 Kijk nou hoe glad die banden zijn dan... Milo is er vast jaloers op!
, Milo. Kunnen jullie mij informeren welke richting jullie op willen met dit kanaal? Blijft het zoals het nu is, of keren jullie op termijn terug naar het renoveren van één type militair voertuig, zoals destijds bij de Type 69‑renovatie?
Super leuk weer. Gewoon lekker doorgaan met alle voertuigen en apparaten zoals jullie nu doen. Ik vind alles interessant, ja ook de verbouwing.
Welkom bij kopen zonder kijken
34:50 "Papa, kan ik grasmaaien?" "Ik denk dat je dat wel kan." Goud.
Vergeleken met hoe de T-69 motor eraantoe was valt dit allemaal nog wel mee. En die kwam ook weer tot leven.
Die grote wielen passen ook op een Opel Omega, heb ik ooit vernomen 🤣
Dan kan je deze motor ik de houlouette bouwen 😜
Uitspraak van de dag: "hij haalt het wel, maar hij moet er wel eerst inzitten" 35:49
Gewoon reviseren en in kraan leggen.En kraan degelijk restaureren.Heb je er nog jaren plezier van.
Ik ben hier heel snel doorheen gescrold, omdat die hakselaar mij geen ene bal interesseert. Hou het nu bij leuke en bijzondere projecten zoals de T-69 en de Churchill, dat is waarom mensen je volgen. Niet om landbouwmachines.
24:36 Dit is dus wanneer je je kinderen zo vroeg mogelijk op een goede manier dingen leert én ze vertrouwen geeft...
Die motor in de kraan leggen leuk project
Goed bezig zeg.😂
4:22 Voor de schrootprijs kun je beter dat hele ding op de kar zetten en thuis uit elkaar schroeven en ombouwen 😁
Wanneer gaat er iets helemaal goed afgemaakt worden? Lijkt me een interessante video om diagnose te stellen aan de motor van de kraan en het start probleeem op te lossen.Toen die nieuw was startte hij vast makkelijker 😂Blijft wel leuk om de enthousiaste werkplezier op de werkvloer