MPL Talk MY Week 6. Playoffs MPL MY Season 17 kini semakin hampir, dan persaingan untuk merebut slot ke peringkat seterusnya menjadi semakin sengit. Beberapa pasukan seperti SRG, Team Rey, dan Invictus Gaming telah berjaya mengukuhkan kedudukan serta mengamankan tempat ke playoffs. Namun dalam masa yang sama, pasukan seperti AC, VAMOS, BTRM, RRQ, dan FLASH masih lagi bergelut mencari mata penting untuk berada di zon yang lebih selesa. Minggu ini juga scene MPL MY dikejutkan dengan perubahan besar apabila SRG tampil tanpa EXP Laner mereka, Kram, dan digantikan oleh Uni. Pada awalnya, SRG mengalami kekalahan 2-0 kepada AC, namun berjaya bangkit dan melakukan comeback pada hari berikutnya ketika menentang BTRM. Perkara ini menjadi topik hangat dalam komuniti apabila ramai mula bercakap tentang bagaimana Uni mampu menyesuaikan diri dengan role EXP dalam tempoh yang singkat dan memberikan impak besar kepada pasukan. Mari sama-sama saksikan perbincangan penuh bersama Abang Lord, Nevinne, Coach Rain, Sunfrost, dan Mars dalam episod terbaru MPL Talk MY Week 6. Jangan lupa Like, Comment & Subscribe untuk lebih banyak content MPL Talk setiap minggu. Jom makan di Restoran Sepinggan by PakDin di 01-05 , 01-07 & 01-08, Kenwingston Business Centre, Persiaran Bestari, Cyber 9, 63000 Cyberjaya, Selangor. Beroperasi jam 8 Pagi sehingga 11 Malam. TodakPay: Platform topup game 24 jam tanpa cuti! www.todakpay.com Kenapa pilih TodakPay? ✅ Sentiasa buka 24/7, tiada cuti ✅ Proses pantas & selamat ✅ Pilihan bijak untuk semua gamers! Todak Academy: Platform pendidikan untuk gamers jadi profesional! https://www.todakacademy.edu.my/ Sertai Program TVET di Todak Academy, DAFTAR SEKARANG! 📍Todak Academy, COPLACE 11, Century Square, Cyberjaya/ #MPLMY #MPLMYS17 #MPLTalk #Todak #MPLMY #MPLMYS17 #MPLTalk #Todak
ADVERTISEMENT
Last week bagi cadangan agar keluarkan podcast lebih AWAL pada jam 8pm atau jam 9pm, not sure kalau diawalkan sebab cadangan tersebut atau sebab-sebab lain tetapi tetap terharu. Akhirnya boleh tengok awal sikit sebelum tidur. Tq abang lord & team. Really appreciated it!
Jumpa jam 8malam ye gaissss
2:23:39 " jangan emosi, emosi boleh hancurkan karier seseorang " hahaha pedas tu nak bagi kat Kramm
Habis coach rain kena buli talk kali ni haha
Sunfrost dn mars mmg connected😂 ckp sdkit saling pndg dn senyum dn ketawa😂..plis lh kluarkan yg ada d otak dn hati tu,sy mau tau juga..kesian c rain tu yg bnyk berckp…
Myb boleh cuba ikhtiar hantar mug n t-shirt kat Navine tu..yg jauh atleast dier rasa dekat bile dpt jugak benda yg korang show-off..hanya sekadar cadangan…
Alhamdulillah Uni ganti Kramm buat sementara. Super sub👍🔥.
2:02:50 "Dan juga rasy lah" Hah?? Apa coach rain? HAHAHAHAHAHAHAHAHAH
Kiraan drafting salah. Sepatutnya ordernya : 1st Phase Ban Team Biru (1) Team Merah (2 2) Team Biru (3 3) Team Merah (4) 2nd Phase Ban Team Merah (5) Team Biru (6 6) Team Merah (7) Harap diperbaiki di episod seterusnya
14:33 1:32:27 2:02:50 2:20:35 2:21:00 2:22:12 2:23:20 2:23:57 2:27:10 2:29:20 2:29:50 2:30:57 2:33:39 2:35:20 2:36:00
Banyak punchline episode ni🤣🤣🤣 Dua scene paling pecah, 1. +1 siap sound effect ulang2 pon berdekah 🤣 2. “tower da botak”, 1 minute of silence 🤣
part pilih team of the week clawkun tu kelakar gila sumpah 😂😂😂😂😂...
Walaupun coach Rain kena buli, still setuju dengan dia untuk gantung abg lord untuk todak talk 😂
Minggu depan .. minggu BTR ‼️‼️‼️ 💯💯🔥🔥
AKU PUN PENYOKONG AC ... AC COME ON
2:34:51 aku be te er
ac nie problem dia si adi tu , bukan player , adi tu mmg tkle pakai , draft ke laut , sebab tu onic buang dia
Demi coach bam, todak talk awal hari ni😂
Punchcard abglord ,walaupun permulaan ada masalah teknikal. Alhamdulillah dpt selesai.W for todak dan editor serta seluruh team podcast Todak
Bang Lord jemput lah, Nevinne, Nafari, Age & KB ke Playoff...