Nu ska det bli lättare att dela på notan med Swish. Swish lanserar nu en ny funktion som gör att man ska kunna skicka betalningsförfrågningar till upp till tio personer samtidigt. Användaren lägger in totalbeloppet och väljer sen vilka som ska vara med och dela och varje person får en förfrågan, uppger Swish. Det kommer även att skickas automatiska påminnelser till den som inte betalar. Nyhetsankare: Lisah Silfwer Du prenumererar väl? http://www.youtube.com/subscription_center?add_user=ExpressenTV Få de senaste nyheterna på https://www.expressen.se #nyheter #expressen #youtube #sverige
ADVERTISEMENT
Inför kontanter istället för detta övervaknings tramset. Detta är bara en ny lucka för bedrägeri
Kan man inte bara säga till sina 10 kompisar ”swisha 200kr var” eller har jag missat något?
Svenskar 😂
Helt galen teknologi!
Eller så använder man kontanter, gammaldags, charmigt och lite roligt att behöva räkna sedlar
Det är nice
Alltså what...? Går jag och äter med andra så betalar man antingen var o en eller en betalar/bjuder och så kan nån annan bjussa next time.
Omg äntligen!
Är nöjd med den swich jag räcker för mig