🎮 Gaming Thiwa Presents 🔥 🔥 Free Fire | Best Gameplay | Sinhala Commentary | Funny Moments 🔥 Dont Forget To Subscribe 💀 ⸻ 💻 PC Specs 💻 🖥️ Processor: Intel Core i5-13500(13thGen) 🎮 Graphics Card: NVIDIA GeForce GTX 1660 Super 🧠 RAM: 16GB DDR4 💽 Storage: 1TB HDD + (256/128 SSD) 🖱️ Monitor: 144Hz Gaming Monitor 🎧 Headset: Redragon H510 Zeus 🎮 Gamepad: Fantech WGP13 📷Camera: Fantech C30 ⸻ 🌐 Follow Me on Social Media ❤️ 📘 Facebook Page: https://www.facebook.com/share/16xbnRU4xE/?mibextid=wwXIfr 📸 Instagram: https://www.instagram.com/invites/contact/?igsh=1xjfhuun6nhfg&utm_content=lxhdsld 🎥 TikTok: https://www.tiktok.com/@rebornofthiwa?_t=ZS-8y5bTKpIFzo&_r=1 🎮 Discord Server: https://discord.gg/n2u5K8Q75X ⸻ 🛎️ Don’t Forget to: 👍 LIKE 💬 COMMENT 🔔 SUBSCRIBE Support Me For Hit 200K ⸻ 🖤 #FreeFireSinhala #GamingThiwa #SinhalaGamer #FreeFireFunnyMoments #SriLankaGaming
ADVERTISEMENT
අපේ උන් ටික බහින්න ඔනි Channel එක 💀 - /kLyPi8kUpk4?si=r4OvdTHE01NnpAw7 මගේ Reaction Channel එක -/i6U4IK9K5YU?si=pxpCwzFc4spNGtvE විස්වාසෙන් හොරුන්ට අහු වෙන් නැතිව Top Up කර ගන්න එන්න මගේ Diamon Store එකට ❤️💀 - 0776895910 ( Wp )
Ane suddala set eka like ekak dan yan ❤️hari yanna ubalata❤️🥹
මොකට ලයික් දාන උන්ට උතුරන්න හරියන්න ඔනි💎💎
E bn live enne nadd 🙄
ප්ලීස් අහින්සක ඉල්ලීමක් ❤❤❤❤❤❤❤ මේ හාඩ් උඩ දෙපාරක් ඔබන්නකෝ ප්ලීස්...
මේක දකින හැමෝම like එක ඔබාගෙන යන්න කුහක නොවී 😫🙁
බොරුවට කාවවත් ගාව ගන්නෙ නෑ .පුලුවන් කට්ටිය ලයික් කරන් යමු.හැමෝටම මමත් දැම්මා.☺️❤️
❤️❤️Ane mata like karannko mama topap karanna ❤️❤️oyage like eka mata godk wadgath ❤️❤️🫰🫰🫰🫰🫰🤢
like dana ayata uthuranna hariyanna ona❤
Thiwage diamond lucky kiyan un heart ekk dn ymoo..♥️
comment eka 2parak tuch karala like ekak danna mithure ❤
ඔය ලයික් බටන් එක එබුවනං උබත් සතුටෙන් මාත් සතුටෙන් 😅❤
Like button ek oban yana unta උතුරන්න හරියන්න ඕනේ ❤
😸Nikan thiyena like eka touch krn yanna hode😅❤
Mama oyage katha karana vidiyatakemathi❤
රදල එකවුන්ට් එකක් තමයි ආය 😮😮😮
Mata like akaka dannnako😢
Like ekak damme nathoth junda kota weyan😂
Like ekak dala saport ekak dennako 🎉❤
Adoo wasi wasi 😅😅😅😅🎉