ඒ දෙන්නගේ ඩාන්ස් එක ❤️😍 Shanudrie & Dinesh Wedding
ADVERTISEMENT
Comments 45
vasudha_khanna:
Dance එක ලස්සනයි Dinesh ගේ කලිසම තමයි කැත
More Like This
21:48
MUUZA MAJI [7] SEASON 2
Entertainment
2.8k
100
23:57
MZANI [EP 11] Love Story ❣️❣️❣️ #pasarbrand #love #pasarfilms #africa
Entertainment
3.4k
100
20:07
DUNIA SEASON 02 ( EP 47 )
Entertainment
2.9k
0
0:13
The Secret Trick To Make The Robot Work! 🤫⚙️
Entertainment
80.2k
0
0:39
Tom vs Jerry fight IQ-⚔️##roblox #challenge #crazyfiltergames
Entertainment
54.4k
30
41:08
AUGUST 2026 COMIC AWARDS
Entertainment
529
0
0:39
Respect moments ❤️🩹 #ytshorts #shorts #kindness #humanity
Entertainment
62.2k
100
0:24
Gen Z snake😭💔
Entertainment
10.2k
100
You've reached the end
Dance එක ලස්සනයි Dinesh ගේ කලිසම තමයි කැත
Kisima jewelry ekak dala na neda eth mara lassanai
Thamange natural beauty thama highlight wela penna oni.. boru atopa purawannaa uwamana ne.matha kaalaye dekapu lassanama cham wedding 1.. Hemadamath adaaren sathutin inna lebenna onii..budusaranay ❤❤
❤❤❤❤❤❤❤
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
❤❤❤
මූං අප්පිරියයි
බදාගෙන හෙලුවෙන් නටලා,කිි දවසක් ඉදියිද දන්නැ .මුන්ගෙ හැටි එහෙමනෙ.
Munta heluwa pennannamae one
❤❤❤❤❤❤❤
❤❤❤❤❤❤❤❤
Elegant. Beautiful wedding.
congratulations Good luck God bless both of u Very beautiful ❤❤❤❤❤
හැමදාම සතුටින් ඉන්න ❤
V.nice couple ❤❤❤
Suba pethum.❤❤❤❤ lassanai 💞💞💞💞💞🙏
❤❤❤
❤❤❤❤❤❤❤
❤️❤️❤️❤️❤️
❤❤❤❤❤❤❤❤