අවුරුදු 85 ආච්චි වාට්ටුවේ ලස්සනම Doctor මම කිවුවම #everyone #doctor #foryou #hospitallife #funny
ADVERTISEMENT
Comments 90
tristan.miller:
ආච්චි ට හොද ට පේනවා නේ😊😊
More Like This
21:48
MUUZA MAJI [7] SEASON 2
Entertainment
2.8k
100
23:57
MZANI [EP 11] Love Story ❣️❣️❣️ #pasarbrand #love #pasarfilms #africa
Entertainment
3.4k
100
20:07
DUNIA SEASON 02 ( EP 47 )
Entertainment
2.9k
0
0:13
The Secret Trick To Make The Robot Work! 🤫⚙️
Entertainment
80.2k
0
0:39
Tom vs Jerry fight IQ-⚔️##roblox #challenge #crazyfiltergames
Entertainment
54.4k
30
41:08
AUGUST 2026 COMIC AWARDS
Entertainment
529
0
0:39
Respect moments ❤️🩹 #ytshorts #shorts #kindness #humanity
Entertainment
62.2k
100
0:24
Gen Z snake😭💔
Entertainment
10.2k
100
You've reached the end
ආච්චි ට හොද ට පේනවා නේ😊😊
මොනවා උනත් ආච්චි කිව්වෙ ඇත්ත❤❤❤ආච්චිට කාච ඕනී නැති වෙයි😁
ඒකනම් ඇත්ත හැබැයි
ආච්චිට කණ්නාඩි ඕනි කියල ශුවර්ද🥲මන් දැකපු ලස්සනම ඩොක්ටර් ඔයා අක්කි💓👌
ආච්චිට හොදටම ඇස් පේනවා. ඉගන ගන්න අපේ රටේ දරුවන්ට තව තවත් ඔවදන් දෙන්න. එ අයට ආස හිතෙන දෙවල් පෙන්නන්න. කියන්න. කියලා දෙන්න. එ පිනම ඇති කල්ප ගානකට. නිරෝගි සම්පත් ලැබෙවා පුතේ. 🙏❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
ඇත්තනෙ ආච්චි kiyala තියෙන්නේ 😊😊❤❤❤
ඒ ආච්චිට හොඳට ඇස් පේනවා
අච්චිගේ ඇස් දෙකෙ නම් පෙනිම අඩු නෑ වගෙ මට නම් පෙන්නේ ❤😊😊
කාච. විකාර,.. ආච්චිට හොදට ඇස් පෙන්නේ ❤😊
හරි හරි ඉතින් ආච්චි එහෙම කිව්වා කියලා වැඩිය උඩ යන්න එපා.😂😂😂😂
AL RESULT ආවට පස්සේ CAMPUS යනකම් පච්චයක් අතේ කොටා ගන්න ඕනි කීවාම අම්මා බැන්නා... කොහොම හරි අක්කි ගේ අත පෙන්නලා DOCTOR S ලත් මෙහෙම කරනවනම් කියලා තමා අවසර ගත්තේ Thank you a
Ammoooo lajjawaa😊❤ Doctor akki thama lassanama 🎉🎉
අක්කෙ මම 10 වසරේ මටත් ලොකු ආසාවක් තියෙනව ඩොක්ටකෙනක් වෙන්න මම preschool කාලෙ ඉඳලාම.මට ඒත් ශුවර් නැහැවෙන්න පුලුවන්වෙය් කියලා al bio ගොඩක් අමාරුය්ලු නේද.මම a8 b1 කියන target එක තමා ol වලට තියාගෙන ඉන්නෙ.a9 ගන්නත් ආසයි ඉතින් . ඒකට සාමාන්යයෙන් 10 වසරෙ කෙනෙක් දවස්කට කොච්චර වෙලාවක් පාඩම් කරන්න ඕනෙද time management කරගන්න විදිහය් time table එකක් හදන විදිහයි කියලා දෙන්න පුලුවන්ද?😊❤මම තවම හැබැයි පාඩම් කරන්න පටන් ගත්ට්ජෙ බොහෝම ටිකයි දවසකට පැය 1හෝ 2ක් තමා ඉතින්.මම bucket subject තෝරගත්තෙ art,home science,commerce
ටක් ගාලා කාච දාන්න 😂😂😂
මේ මේ ඔයා බොරු මරිසි දාන්න එපා අක්කේ...😅❤
Aththane ithim achchi kiyla thiyenne❤❤🎉
Meyage cute anee ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Aththa❤❤❤
Achchige as penima hodatama durvalai vage😢
පෙනිම අඩු නිසා කමක් නැ