aku dah penat nak gelak
ADVERTISEMENT
Comments 78
nehaganesh976:
Motor dengan kosong . Bila polis tngkap mula la acah2 viral…
More Like This
21:48
MUUZA MAJI [7] SEASON 2
Entertainment
2.8k
100
23:57
MZANI [EP 11] Love Story ❣️❣️❣️ #pasarbrand #love #pasarfilms #africa
Entertainment
3.4k
100
20:07
DUNIA SEASON 02 ( EP 47 )
Entertainment
2.9k
0
0:13
The Secret Trick To Make The Robot Work! 🤫⚙️
Entertainment
80.2k
0
0:39
Tom vs Jerry fight IQ-⚔️##roblox #challenge #crazyfiltergames
Entertainment
54.4k
30
41:08
AUGUST 2026 COMIC AWARDS
Entertainment
529
0
0:39
Respect moments ❤️🩹 #ytshorts #shorts #kindness #humanity
Entertainment
62.2k
100
0:24
Gen Z snake😭💔
Entertainment
10.2k
100
You've reached the end
Motor dengan kosong . Bila polis tngkap mula la acah2 viral tersakiti😅
Siapa Servis Fork Pastikan Skru Bawah Ikat Betul² 😅
Hahsha,, elok pulak nom plat tu WEK 😂
Elok tengah sedap wheelie laju.. fork tu jatuh baru sedap berenang gaya bebas atas tarmac..
Batang fork yg Chrome lucut tu tngai sarung ja😂 pakai fork copy ori mcm tu la jadinya🤭
Motor apa pun brg ori lah paling lasak ,brg2 make up yg kt kedai lebih kepada hiasan dan nak ikut trend aje 😅
Ex5 naik sheikh dah tu... Sampai tertanggal tayar depan.
Wekkkkk...plat moto tu ejek
Kalau si bennix dari YouTuber Indonesia melihat vdo ini memang terus di permalukan oleh nya,😂😂😂😂.
mesti jenis kunci nut ....syg takut rosak ni.....
Ex sbelah tu sempatt nganjinggg...WEK...😄😆🤣
Ape hal tu dik.... Tuhan nak tunjukkan, jangan buat kerja yang sia sia
dah rendahkan fork depan pastu tak ikat nut kembali kuat²,nilh pendapatan nya, nasib baik tak tengah laju buat wheely 😂😂😂..
Tayar pasang guna cable tie ke??😂😂😂😂😂
Nasib baik la tercabut masa motor tak bergerak…Cuba klau motor tengah wheely agak2 guling berbentuk apa ekk..??? 😂😂😂
Swab sport rim org la tuh nak klua pinjam... Hahaha.. Pasang sendiri pakai jari jer ke?
Ingatkan basikal mountain bike je yg bole cabut rim depan . Ex5 pun bole aeh skrg . Iss barang baik .😂😂😂
😅 aduh dik... Malu dapat 😅
Untuk jadi bodoh ni mmg pilihan bukan di tentukan takdir..kalau mmg pilih untuk jadi bodoh dan jadilah bodoh
Tuuuudiaaa