Vid köp av någon av våra elektronikprodukter så ingår en USB-C kabel värd 199kr helt utan kostnad. https://odiffat.se/collections/elektronik OBS! Max 1 kabel ingår per order. ►SAMARBETEN◄ [email protected] ►FÖLJ OSS PÅ INSTAGRAM!◄ @Felix_lofveberg @Carl.Adlers ►FÖLJ OSS PÅ SNAPCHAT!◄ Felix @Klipzy Calle @carladlers
ADVERTISEMENT
Tycker det är charmigt att ni inte pratar VIA telefoner. Det fanns en tid då vi kommunicera utan att kunna översätta allt, och att bara att ni visar intresse över det han visar er är en jättefin egenskap av er! Det är fint att se att människor fortfarande kan visa att man är intresserad av det andra är stolta över utan att dra fram sin lur för att använda som översättare 🙏❤️
Morgan & Ola-Conny känsla på ert snack med föräldrarna!
Gubben berättar att håller på med djurhållning o hans far byggt allt, sen att han vill ej sälja mercan men företaget går dåligt
02:40 Har Kalle besökt en coffe shop möjligen😅
I en djungel av annonser där alla skall ha ut max och sätter fantasipriser så känns det som att den här killen satte ett pris som han själv skulle betalat. Ser ut som riktigt fina människor.
Uppgradera till 2018, annars för mkt kina stil
Satsa på AMG 2018. De nya ser ju ingen vidare ut med all LED och skit. Frontbågen på 2019 var dock riktigt najs. Grillen tycker jag ni sparar
Fan vad han har rökt en fet direkt när han landade xD
Hur går det med värdsrekordsserien?
Väldigt intressant video, tack! 🤗 Medan vi lär oss är det viktigt att investera för att tjäna pengar och hjälpa till att bekämpa den nuvarande globala inflationen. Jag är övertygad om att lösningen ligger i att diversifiera inkomstströmmarna, och det borde vara allas mål.
Jag tror det blir svårt att hitta nya dörrar. Men ni kan alltid leta, går det så går det. Annars tror jag att det inte är så svårt att laga dom gamla. Kul att ni kör långa videor. Kör hårt med flera såna här videor!!
The sellers parents where so nice !! ❤❤
Calle Fråga Tershine Om En Ny Kepa ;)
Bygg något coolt av denna.... Snorkel... takräcke, extraljus, bensindunkar, spadar mm. Lite offroad / vildmarks tema är alltid fett 😀👍👍
Vilket bra avsnitt . väldigt underhållande och bonusen med att David inspekterar G-klassen 5/5
Riktigt fett! Google Translate med röstinspelning löser surret åt er nästa gång 😅
Kör ett lift-kit.
Dags o skaffa kurser i nederländska om ni ska handla mer bilar där nere
G63 AMG 2019! Inget att fundera på!
Fattar inte hajpen på dom där lådbilarna, det är ju en av bil världens absolut fulaste bilmodeller, ser ut som en förvuxen Renault 4 😂