In 2015 doet Stefan Ernst uit Elshout zichzelf een Volkswagen Scirocco cadeau met een ton op de klok. Tot op de dag van vandaag tovert een ritje met de sportieve VW nog altijd een lach op zijn gezicht. Maar hoe lang nog, nu de drie ton is overschreden? Lees het hele artikel over Stefan en zijn Volkswagen Scirocco op onze website: https://www.autoweek.nl/autotests/artikel/de-keuring-is-keihard-maar-stefan-33-geeft-zijn-scirocco-met-308-000-km-nog-geen-schop/ Abonneer je hier op het kanaal van AutoWeek: http://bit.ly/1uSYprL Meer informatie over deze auto? Check http://www.autoweek.nl/carbase Volg AutoWeek óók op: Facebook: https://www.facebook.com/autoweek Twitter: https://twitter.com/autoweek Instagram: https://instagram.com/autoweek Bekijk ook onze afspeellijsten: Reviews: bit.ly/1zsCFpu Klokje Rond: bit.ly/1UAneY0 Op De Rollenbank: bit.ly/1pY7S2W Barrelbrigade: bit.ly/1O7Cdaf AutoWeek is DE auto-autoriteit van Nederland. Al sinds onze start in 1990 zijn we de grootste en meest veelzijdige autotitel met elke week een magazine, maandelijks een nieuwe AutoWeek Classics en elk kwartaal de prachtige glossy GTO over supercars en topprestaties. Online vind je ons natuurlijk elk moment van de dag op www.autoweek.nl, in onze apps, op alle sociale media én hier op ons Youtube-kanaal. Autoplezier, liefhebbers, gedegen aankoopadviezen, topreportages, verrassende series en nog veel meer: AutoWeek heeft het allemaal. Heb jij suggesties of tips? Laat een comment achter of mail naar [email protected] 00:00 Start 00:16 Proefrit 04:20 De eigenaar 07:50 Keuring 17:41 Eindoordeel 19:13 Reactie eigenaar
ADVERTISEMENT
Oude titels please
Oude titels
Oude titels terug
Oude titels terug graag!
Ik zie als titel: *Volkswagen Scirocco 1.4 TSI – 2010 – 308.269 km - Klokje rond*, prima toch?
Waarom zijn de video titels zo extreem waardeloos geworden de laatste tijd ? Hoe het eerst was is gewoon duizend keer beter. Dan bedoel ik dus: Merk+type+bouwjaar+KILOMETERSTAND in de titel ! Ik merk in de reacties dat er veel meer mensen erg ontevreden over zijn dus waarom hiermee doorgaan Autoweek? Op deze manier is er straks niks meer terug te vinden op trefwoorden in de zoekbalk.
Oude titels a.u.b.
Oude titels terug aub 😡😡
Oude titels aub
Wie heeft die nieuwe titels verzonnen? gelijk ontslag brief mee geven
Jammer dat zelfs AutoWeek naar de ‘Stipt’ titels overstapt 🥴
Jongens... doe eens normaal met de titels!
Autotechnicus: hoe die rijdt zegt ontzettend veel over een auto. WEER WAT GELEERD
Slechte motor en bak na 300k. Total loss
Ik vind die nieuwe titels ook niks. Merk, type en kilometerstand is prima.
Het is toch gewoon een plat gedrukte Golf 🤷♂
Ik gok dat de editor bij de montage iets met ruisonderdrukking of iets dergelijks heeft gedaan want de audiokwaliteit is veel lager dan normaal en tijdens de proefrit is er vrijwel geen windruis te horen. Persoonlijk hoor ik veel liever dat beetje ruis dan deze blikkerige, bijna mechanische, stemmen.
Mooi autootje, maar ja blijft een volkswagen hè...
schoolvoorbeeld van VW troep en auto kopen maar bezuinigen op onderhoud of daar geen geld voor hebben.
Leuke auto! Jammer van de versnellingsbak. Die rubbers van het onderstel is gewoon onderhoud/slijtage. Als de auto zo'n hoge emotionele waarde heeft èn je kunt het zelf oplossen dan zou ik toch het geld erin steken. Even de roest wegwerken en het blijft een mooie, verzorgde auto om erbij te houden. Hobby's kosten nu eenmaal geld!