→ Kläder: https://kphmedia.myshopify.com/ → Bonuskanal: https://www.youtube.com/watch?v=kX5wSjQmMqM&t=125s → Discord: https://discord.gg/bfM43PzKe3 → FB-Gruppen: https://www.facebook.com/groups/319593079107186 → Playlist: https://open.spotify.com/playlist/2d9dN74cyRVlhRqEjJCB6S → Instagram: https://www.instagram.com/aMyllylae → Snapchat: AdamKulPaHjul → Facebook: https://www.facebook.com/KPHyoutube Kontakt och bokning till event: [email protected] Marknadsföring/reklam: [email protected] Kameror: Sony a7sii Sony a7iii Lumix DMC-G7K Gopro Hero 10 Gopro Hero 9 Gopro Hero 8 Gopro Hero 7 Black Feiyu tech v2 gimball Dji Mavic mini drönare
ADVERTISEMENT
Tråkigt men tyckte det kändes mysko när du skaffade bilen och du sa att den va ny genomgången och oljan va kolsvart gav dåliga vibbar, hoppas det löser sig och kämpa på det kommer bli kalasbra🙏
Alltid väldigt fränt att se någon sjukt skillad bergsguru dra fram en PC och mjukvara från 80-talet som fortfarande gör jobbet väl.
Kung är du Adam! snacka om att du har otur med dina bilar! kämpa på så! håller verkligen tummarna för dig/er! 😎✌
Känns nästan som du har ”blivit blåst” på bilen…
Spr kammar körde vi tidigt 80 tal
ventiler 1200kr mirafräsa säten 1400kr plana 800kr packningssats 800kr så typ 4200kr säg avrunda till 5k ink moms. ska väl gå att lösa
Trist att grejer går sönder och något inte gjort ett bra jobb kostar energi och pengar hoppas allt löses och ni kommer till nästa tävling starka o med en frisk motor
Retainers är parners design, körde med Saab shims. Har ett gäng sådana kvar
hei alle sammen jeg er fra Norge å vil hjelpe Adam med rally bilen 😃er det noen som er med på hjelpe Adam med rally bilen med kansje å donere deller eller Swish ( vipse ) DETTE ER VIKTIG DET ER KUN JEG SOM SOM TENKER HØYT !! Jeg fikk veldig vondt når jeg så videon nå å at det er blitt sånn med rally bilen
Tråkigt. Hoppas att allt blir bra. Att ni kommer 1 a nästa tävling
Asså nu har du ju bilen och sponsorer. Bygg ihop en billig motor och ha kul (på hjul). Fixa toppen och kanske ett nytt block å ringar om det behövs. Vilken motor du än bygger ihop lär den va piggare än dendär komplösa. Dög den ska nog en mer korrekt ihopsatt men billig motor vara minst lika bra 😄
reklamation...... en frisk motr ska hålla många race
Adam, med ditt driv och kontaktnät så kommer det lösa sig. Blir även bra underhållning. Första 2,5 tums disketten på youtube 🙂
Sten parner köptes upp av ACM-Ab om jag minns rätt för ett rätt bra tag sen. Köpte SPM stakar och kolvar till mitt första motorbygge ca 2009, och det var nog på slutet av hans karriär.
Fördelen med Volvo, det där behöver inte bli så dyrt att få ihop faktiskt. Delar finns ju i mängder och är väl ändå överkomliga i pris.. Jösses vad det kommer gå undan sen Adam.. 👍💪
Spm togs över och är inte superlänge sedan det köptes över av Acm. Sten själv lämnade nog in för rätt många år sedan.. Så kam mm är inget du behöver oroa dig över.. Var många som hade och har Spm motorer.. Jag själv hade en Spm motor i min första bil som var en Volvo 142a med en B22a från spm, Hedlund kam, Solex 45or som inhandlades direkt från Volvo med personalrabatt. Den gick kanon på den tiden.. 👍
som vanligt när man köper nåt allt ska vara nytt och renoverat men så är det ju sällan
Hahaha, Adam MYLLILÄÄ, återigen visar de att det verkar som att du kan köra bil, i skogen med grus som underlag...! Jätte bra att du ändå filmar vad som händer....o vad som har hänt... Jag tänker att du som har en plattform i sociala medier, samt en FAN- BAS som gillar det du gör o visar MED OCH MOTGÅNGAR, att livet inte bara löser sig, om man inte jobbar hårt.... Denna historia kan hjälpa framtida GRUPP H , chaufförer att det där mycket som kan hända ÄVEN EFTER KÖPET AV BILEN... Men GURRA, du får sätta dig o designa en t-shirt & kepa som kanske skulle kunna vara en uppbackning för att hjälpa till så säsongen kan fortsätta..... Följer med spänning, fortsättningen!
Tråkigt med sånna här affärer, tyckte faktiskt den lät lite slö jämfört med andra med liknande motor Kämpa på 💪
Hoppas det ordnar upp sig bra och att du är tillbaks på vägarna snart, verkligen spännande satsning du gör! Fin huvtröja där i början.