In de tweede aflevering van Tim & Joep beoordelen jullie troep komt er weer een flinke lading bijzondere auto’s voorbij. Van bizarre Japanse builds tot afgetrapte Duitse hokken, Italiaanse frikadellen en zelfs inzendingen van fans uit Australië. Alles komt langs dus bereid je voor op een mix van humor, verbazing en ongefilterde meningen. Vergeet niet te liken, reageren en abonneren als je meer van dit soort video’s wilt zien. Ook jouw auto insturen? Doe dat naar [email protected] Stuur mee: minimaal 2 GOEDE foto’s Auto type, KM stand en wat je er aan hebt gedaan. ________________________________________________________________ 00:00 Introductie 00:26 Renualt Megane 3.5 01:00 Porsche 944 01:54 Opel Astra H 2.0 03:20 Mitsubishi Galant 04:28 BMW 116I 05:40 Volvo 850 06:52 Toyota Starlet 08:47 BMW 750I (E38) 12:43 Peugeot 206 14:28 VW Passat GTE 15:52 Volkswagen Transporter 6.1 17:42 BMW E46 20:24 Fiat Panda 23:07 Geheim 23:27 Honda Civic Aerodeck 25:06 Fiat Doblo 26:06 Holden UTE 27:33 Infiniti Q50 28:23 BMW E46 M3 29:33 Maserati Granturismo 31:06 Audi A8 ____________________________________________________________________- Ben je ook op zoek naar weer plezier met autorijden of meer beleving misschien? Kijk op: www.carrec-technocenter.nl/carrec-special-projects Of kom met ons praten en laat je adviseren voor een aanpak op maat. Kijk daarvoor op: https://www.carrec-technocenter.nl/ov... Volg ons op een van onze media: Facebook: / carrectechnocenter Instagram: / carrectechnocenter
ADVERTISEMENT
Yannick met de 7-serie hier, bedankt voor de roast heren, jullie hebben absoluut gelijk😂 ach ja, dan is het het mooiste tuinornament wat ik kan hebben!
Hoi, met Anthonie van de 944 Turbo, De kleur is het originele Maraschino Rot, naast extreem zeldzaam blijkbaar ook wat smaak gevoelig ;) Ik vind het zelf heel mooi staan, was voor mij een van de redenen om deze auto te kopen. Bedankt voor de beoordeling! Edit: Bedankt voor alle leuke reacties! Vanwege privéredenen stond de auto inmiddels te koop, maar nu twijfel ik flink of ik hem nog wel moet verkopen...
Dit is wel echt lachen om naar te kijken 😂
De eigenaar van de Transporter hier. Deze auto is echt mijn grote trots, dus dank voor de mooie woorden! Ik voel me ook vereerd dat dit de enige auto was waar jullie niet echt iets over te zeuren hadden 😂
Mooi kleur die 944.
Ik zou alleen niet te veel kandidaten in een filmpje proppen, houden jullie geen abonnees meer over 😂😂😂
Joep raakt zelf gewoon gefrustreerd van die 7 serie 😂
Teun hier van de 116I. Bedankt voor jullie leuke opmerkingen. m3 draagarmen staan zeker nog op de planning
Leuk om mijn Q50 hier te mogen zien. Smaakgevoelig is die zeker😂. Als Joep deze al fout vindt dan moet hij mn Honda Del Sol eens zien😂
Wat zijn jullie stel zure automonteurs... Wel leuk om naar te kijken😂
Die PV-TH Volvo 850 is een legende in 850 land. Voormalige Swede Demon I.
Is kamelenzeik goedkoper dan 95? Ik vraag dit voor een vriend die dit wel weer een toffe video vond
Heerlijk dat afzeiken mijn dag is helemaal goed, ik geniet hier echt van, op naar deel 3.
Ik vind dit hilarisch!🤣 De Waldorf en Stadler van Carrec (voor de niet kenners: die oude mannetjes op het balkon van de Muppetshow). Wat betreft die TU-motor van PSA: die ligt ook in de C3 van mijn vrouw en inderdaad was vorig jaar de koppakking aan de beurt. Dat was na 2 ton, maar als ik jullie zo hoor kan er wel weer 2 ton bij. (Hij krijgt goed onderhoud en euro 98)
Jullie zijn allebei toppers Tim en Joep
Holden Ute is bij voorbaat geweldig!
Eigenaar van de A8 hier ! Ik zal de uitdraai van VCDS toe sturen. (Ps: bedankt voor de mooie video) 😂
Deze setup en met het specs lijstje in beeld is prettiger om naar te kijken dan deel 1 waar joep zn pens achter het laptopscherm, zat verstopt ;)
Whaha goed gelachen! 😅
Eerlijkheid duurt het langst. Deze video is zo eerlijk als het maar zijn kan 😂 beter dat, dan nep geslijm.