Fatbikegebruikers moeten er nu echt aan geloven. Vanaf maandag 11 mei geldt in het Amsterdamse Vondelpark een verbod op fatbikes. Daarmee hoopt de gemeente een einde te maken aan de groeiende overlast in het drukbezochte stadspark. Toch blijkt dat tijdens de eerste controledag het verbod nog makkelijk is te omzeilen. Abonneer je hier gratis: http://bit.ly/AbonneerTelegraaf Bij De Telegraaf vind je het laatste nieuws uit binnen- en buitenland. Je krijgt alles te weten op het gebied van entertainment, misdaad, geld, verkeer en royalty. Bekijk voor al het laatste sportnieuws het kanaal van Telesport: https://www.youtube.com/channel/UCURS--yDvgiK_i7aOFraASw Meer van De Telegraaf? Volg ons op: Website: https://www.telegraaf.nl/ TikTok: https://www.tiktok.com/@telegraaf.nl Instagram: https://www.instagram.com/telegraaf.nl/ Facebook: https://www.facebook.com/telegraaf/ X: https://x.com/telegraaf #TELEGRAAF #FATBIKE #VONDELPARK #HANDHAVING
ADVERTISEMENT
Welkom in Nederland, waar niemand meer Nederlands spreekt 😂
Goeiedag spreekt daar überhaupt iemand nog wel Nederlands?
Die bezems spreken niet eens nederlands. Gelukkig woon ik niet in Amsterdam.
Als je naar pakweg Canada of Nieuw-Zeeland wil emigreren moet je vooraf een taalexamen afleggen, bewijs leveren van voldoende middelen, een diploma, een werkgever enz. enz. Om naar Nederland te emigreren volstaat 1 hersencel, die dan afwisselend door de hele familie gebruikt wordt.
De dikte van de banden van een elektrische fiets bepaalt dus het rijgedrag van de gebruikers, en deze regelgevers besturen in feite een hele stad ermee. Ja, echt. Het is tegelijkertijd lachwekkend en triest.
Die crossfiets gaat 60 km/u maar is dus oke.
Het voordeel van de fatbike is wel dat je direct weet dat er een aso op zit.
Dit is in zoveel opzichten puur humor. De langste reclame ooit.
Fietsland Nederland en dan dit....slaat toch nergens op....handhaaf die overlast gevende jochies en niet de fietsen anzich....
Fietscoach……… snapt het probleem niet….zelfde fiets, smallere banden, zelfde aso’s
Dat bord is dus echt niet duidelijk. Lijkt wel alsof dat door een kleuter is gemaakt.
"English a little bit" "Ik begrijp niet" Interviewer: Het is verboden, het mag niet.
Wederom een oplossing die niet ingaat op het probleem. Jongeren krijgen nog korting ook ... En dat zijn nou net de doelgroep die onverantwoord is en problemen veroorzaakt... Wat een poppenkast.
Dat is die treurneus van La Souris
Misschien helpt het op korte termijn, maar dit is het probleem verplaatsen. Beter om mensen af te rekenen op gedrag, niet op het vervoermiddel dat ze hebben. Ik zou zeggen: vondelpark = max 15 km/ uur zoals een woonerf. Hou rekening met elkaar.
Voeg gewoon deze "fiets" ook toe aan de lijst van niet toegestaan.
Skinnybike gemaskerde crossmotor met padalen , hij gaat 60 km.
Fatbike is gewoon een elektrische fiets. Als je daar onderscheid in maak krijg je inderdaad situaties als fatbikes met iets dunnere banden. Gewoon regels voor alle elektrische fietsen aanpassen als het moet.
Gewoon rijbewijs hiervoor verplichten zo moeilijk is het niet.
0:32 The guy is not very bright. He claimed that he doesn’t speak Dutch, Spanish, or English. However, when you spoke with him in English, he responded in Dutch. 🤬