Pakcikk!!!!! hahahahahahahahaha min pun tergoda nih Baca artikel di website Osedap! link dekat Bio 👆🏻 Sumber : Threads | @along_rashid Untuk kredit atau apa2 berkaitan kontent, boleh terus DM ye 🥰 #osedapdotcom #osedapviral #osedaptiktok #osedapnakshare #ulti #orangkayaa #funnyvideo
ADVERTISEMENT
Tangan je kudung... OKU... Angrybird x OKU...
😂😂 pakcik ni tahu ilmu pengasih paling ampuh mujarabat dan mustajab ...
Pakcik jns gini klu dpt...smpi kecut asam keping tu kena sedut🤪😜
Amboih pakcik tak padan OKU ada hati jugak tu😂
pak cik punya joran pancing guna pelepah sawit je..tapi umpan dia lain macam, laut dalam punya umpan tu😂😂
Oang tua sudah mahu masuk tanah, enggak sedar diri sendiri.
Perhhhhhh padu baq angg merecek hawauuuuu ... Selera kuda mustang pakcik ni cari yg bergetah toq .... Tiang bedera ok lagi ke pakcik....😂
abah balik mak cari ni..adooii..ouhh ada duit bukan main norhhh..tak kira bahagi 2 duit tu
Kiri kanan tangan pakcik tu function.. kiri duit kanan mega 😅😅😅
Patut la aku pun ikut single sebab rmai geng pakcik² camgini goda ngan tayang camtu je
Relax bukan negara kita😂 tengok duit pun dah tau mane
Claim PERKESO kot
Ayah spe la tu ye...😂😂😂😂
Gen Alpha memang lain😂😂
Duit insuran ke tu 😂
duit zakat😂😂bru dpat
Tak padan dengan tangan kudung,rumah kata pergi,kubur kata mari.
comfirm lepas makan mereka ni jumpa pakcik and ajak dia buat ehem
Itu adalah ilmu mambang duit ... Banyak wanita tak dapat halang atau selamat dari mambang ini ....sebab mambang ini dikatakan sasar terus kepada hati wanita
Tengok MCM duit Jutaria je .