#mobilelegends#ml#cometopapa#hilmanaufa#MobileLegendsBangBang#MLBBMYSGCreators#MLBBEsports#MLBB#M7#MLBBM7#MLBBStarlight#MLBBNewSkin#MYtimeMYera #ItsMYTime #MPLMYS17 Donation 🎮 : https://sociabuzz.com/hilmanaufa SUBSCRIBE MY CHANNEL GUYS !! Support me on my social media account: Facebook Live : https://www.facebook.com/ComeToPaPaMY/ Instagram : http://instagram.com/hilmanaufa TikTok : www.tiktok.com/@hilmanaufa Twitter : https://twitter.com/HilmanAufa Shopee Merchandaise : https://shopee.com.my/cometopapamy Instagram Merchandaise : https://www.instagram.com/cometopapa_store/ Business & partnership : Email : [email protected]
ADVERTISEMENT
Nampak veki happy and bangga dgn unii. Semoga season ni rezeki unii dpt angkat piala dgn srg.❤
Laju juga eh Unii Belajar EXP Lane. Apalagi dia dpt MVP. WHAT A GAME! 🔥🔥🔥
Memang ngeri ohh srg ni
uni ni dia high mobility player..so nmpak padu dia main hero high mobility tapi kalau bagi teriz kat dia, dia cuma aim job scope important je..mati pn xpe jnji dh buat apa yang team dia nak..
Uni buktikan SRG dltidak digendong player dari ph semata2
cikuuu tu dah pro do senanyaaa , tapi diayam ayam oleh inoncent .. memang high level laa mm inoncent ni
Wekk ciku tak dpt nganjing yums hahahhahahahhaha😂
4 game lagi tahan uni🎉🎉🎉
no kram no problem, we got uni 👏🏻
alamak...alamak....kekeke....teruk baiii bias....harapan...harapan....kikiki
Sunfrost mcm berat sebelah je cast.. bahaha
Aura srg ni aura TOP TIER S punya team . Pengalaman diorang kat inter tourney top 3 MSeries 2 musim berturut memang lain macam . walaupun kalah early,mid game diorang ttap compose .. mentaliti juara tu mmg dah ada dalam SRG , mikro makro abiliti takyah cakap la . Baru seru scene mplmy semua team boleh bagi challenge utk wakil MY m8 nanti
PADUUUUUUU❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉
stormie paling function dmg nyaaa
Esok last uni main game ke 7 , then captain kramm in
yang ditunggu pa
Bangga dgn uni dia mampu buay
First pa
Best game seru
Btrm dah jumpa rentak...tapi srg kekal mantap🎉❤🎉