β οΈWATCH IT AT YOUR OWN RISK SEKMU!β οΈ SENTIASA IKUT PERATURAN CHAT! Type !rules di ruangan chat For those yang send superchat & Join Membership, saya akan baca time free sahaja ye untuk bagi ruang kita fokus kepada game dahulu, TQ! β RULES!π΄ βΆDILARANG mention NAMA STREAMER LAIN yang tidak berkaitan dengan stream! βΆHORMAT each other itu penting! βΆDILARANG mencarut! βΆNO PRIVACY QUESTION - respect streamer tq! βΆDilarang SPAM! βΆNo RP in chat section! βΆLive chat yang berkaitan stream sahaja dibenarkan! FOLLOW MY DISCORD SERVER: https://discord.gg/penyufam BECOME A SEK PENYU ARMY NOW!!π Join this channel to get access to perks: https://www.youtube.com/channel/UCmPH_YmLJGnC4-oriauftpg/join @Made In Terengganu Don't Forget to Hit The Subscribe Button :D MORE VIDEO COMPILATIONS:- IG: https://www.instagram.com/nz.rl_rani/ FOLLOW MY TIKTOK!: https://www.tiktok.com/@_pok_ro FOLLOW MY FACEBOOK!: https://www.facebook.com/pokrogaming TIMESTAMPS: 0:00 - Intro 8:19 - Gameplay 2:23:30 - Bonus Game - GeoGussr 2:58:36 - Outro Music track: Funky by Waesto Source: https://freetouse.com/music Background Music for Videos (Free Music track: Higher by Avanti Source: https://freetouse.com/music Music for Video (Free Download) #POKRO
ADVERTISEMENT
jom rewatchh
Tq pokro for the stream untuk penyu kaki rewatch selamat menonton
Salam rewatch HAHAHAH
kaki rewatch bersediaπ
Nak rewatch balik , tak puas tgk tadi
Tadi masuk tapi nak rewatch
Haloo2.. Thank you for the livestream PokRo.. Kaki rewatch heree
Thanks you for the stream pokroo. Thanks you for 2 game untuk malam ni pokrooo. Gudnite semuaa π
lepas horror main teka ii pulak π
Okey larh tu endingnya... Syukran untuk livestreaming ππ»ββ...
tenkiuu soo muchh for the Livestream pokroooπ’
tq for the stream PokRo
TY POKRO FOR DA LIVESTREAM!!! sambung rewatch stg heheπ₯Ή
tysmm pokro for the livestream malam ni , lagi ii da main 2 game !! happy sgtt ^^
Tq for the stream pokro and goodnight guysπβ€
Thank you for the livestream, Pok Ro So for this game, agak seram even kali ni vibe stalker yang psychopath, jumpscared nya memang mengejut sangat. Gameplay nya okeylah mengikut character yang jadi mangsa psychopath stalker tu, paling survive yang last character, Sophia but ending nya ada happy nya but okeylah. Overall, I really enjoyed it *But last game tu memang rescue lah after terkena jumpscared yang terlalu banyak sekali even just teka tempat je Hahaha*
Mantap pokro
Thank you for the livestream Pok Roπbtw, goodnight semuaa!
β€
Thank you pokro untuk livestream malam ni