සහෝදර ආදරය දැනෙන්න ඒ හැගීම් විදින්න අපිටම කියලා සහෝදර සහෝදරියෝ ඉන්නම ඕන නෑ...,
ADVERTISEMENT
Comments 20
laurie.morgan:
Saranga is a very genuine brother in law. They are so lucky…
More Like This
0:29
😂😂😂some where in Jamaica #jamaica #jamaican #funny #trending #shortvideo #viral #fyp
Entertainment
1.9k
0
0:12
குட்டி Mass வேற LEVEL! 😂🔥❤️ @tiktoktamil360 #shorts #tamilshorts #dance
Entertainment
104.7k
0
1:26:09
WATA SHIDA SEASON 4 EPISODE 4 - Muryar Hausa Tv
Entertainment
8.1k
0
1:35:33
GIDAN SARAUTA SEASON 6 EPISODE 1
Entertainment
14.8k
0
0:37
She REMEMBERED Her Daughter 🥹
Entertainment
107.4k
0
0:36
When Your In Laws Ask About Your Best Friend ! #tmkoc #funny #jethalal #daya #shortsfeed
Comedy
123.8k
0
28:35
Hakuna Aliyetegemea Kama TABIA Yake Ingebadilika | BlunderStories Episode 6
Entertainment
3.1k
0
0:16
Gigy Amuomba Mume Wake Ampe Mimba
Entertainment
466
0
You've reached the end
Saranga is a very genuine brother in law. They are so lucky to have him in their family. He is a father to all.
සාරන්ගට තිබුන ගෞරවය තවත් වැඩි වුනා 💕
Saranga e paule loku kotasak karanawa,loku ayiya loku putha widihata❤❤❤
🎉E family eka marama lassanai pahu wela hari harima ayawa jiwiteta hamba wela
කිළිකඩ රෙද්ද සාරංගට දූන්නෙ අම්මා නෑ
සනුගේ වෙඩින් එකේ දැක්ක ලස්සන ම වීඩියෝ ඒක. සාරංග අසිර්වාද කරන්නේ මුළු හදවතින්ම ඒක පේනවා ඉතින් දින්නා & සානු ඔයාලා දෙන්නටම හදවතින්ම සුභ පතනවා හැමදාම සතුටින් ජිවිතේ ලස්සන ට ඉන්න ලැබේවා කියලා.. කලා පවුල් වලින් ආසම පවුල පියසාද් ෆැමිලි එක ❤
පෝරැවෙන් බහින කොටමයි පොල්ගෙඩිය බිඳින්නෙ. මෙයාල බැහැල යද්දි බිඳින්නෙ. ඒක වැරදියි. පොල්ගෙඩිය බිඳිනකොට අවදානය පොල්ගෙඩියට යන නිසා කපල් එකට ඇස්වහ වදින්නෙ නෑලු පෝරැවෙන් බහිද්දි. ඒකයි පොල් බිඳින්නෙ
♥️♥️♥️♥️💐👍
Mama kenek neda ohoma karanne e unat saranga aiya e pawle loku bana wagema loku putane,harema kenahamba unamat satuta labenawa e satuta galapagena adaren yutukam itukarana oyata ❤❤❤❤❤
Sarangata thiyena adre thawath wadi una❤️❤️
Wasanwantha shodryo labimq inak❤❤❤❤teruwansrani manika saranga 🎉🎉🎉🎉
It's my great pleasure dear Suranga.. You're perfect @ cracking coconuts 🥥 👏 👌 😮😅
ඒ ආදරණිය බව ගොරවණිය බව මුළු වෙඩින් එක පුරාම තිබුනා.අපිත් රස වින්දා ඔබ සැමට සදෙ ජය.මනමාල යුවලට සුභ මංගලම්
Mum heththa ape charithra Kanawa😢😢😢😢😢😢😢
Saranga putha you dinakshi are genuine
Wish you all the best of good luck
❤❤❤
❤❤❤❤❤
❤❤❤❤❤🎉🎉🎉🎉🎉
Yako ae minissu agame aekai amma aenne natthe