නංගිගෙ wedding එක දවසෙ මං 🙈🤣
ADVERTISEMENT
Comments 100
corinne.daniel:
තුන් දෙනාගෙන් එක්කෙනෙක් හරි vlog එකක් ගෙනෙයි කියලා ආසාවෙන් බලන් ඉන්…
More Like This
0:29
😂😂😂some where in Jamaica #jamaica #jamaican #funny #trending #shortvideo #viral #fyp
Entertainment
1.9k
0
0:12
குட்டி Mass வேற LEVEL! 😂🔥❤️ @tiktoktamil360 #shorts #tamilshorts #dance
Entertainment
104.7k
0
1:26:09
WATA SHIDA SEASON 4 EPISODE 4 - Muryar Hausa Tv
Entertainment
8.1k
0
1:35:33
GIDAN SARAUTA SEASON 6 EPISODE 1
Entertainment
14.8k
0
0:37
She REMEMBERED Her Daughter 🥹
Entertainment
107.4k
0
0:36
When Your In Laws Ask About Your Best Friend ! #tmkoc #funny #jethalal #daya #shortsfeed
Comedy
123.8k
0
28:35
Hakuna Aliyetegemea Kama TABIA Yake Ingebadilika | BlunderStories Episode 6
Entertainment
3.1k
0
0:16
Gigy Amuomba Mume Wake Ampe Mimba
Entertainment
466
0
You've reached the end
තුන් දෙනාගෙන් එක්කෙනෙක් හරි vlog එකක් ගෙනෙයි කියලා ආසාවෙන් බලන් ඉන්නවා
මොනවා වුනත් දිනක්ෂි හරිම ජොලියෙන්..නියමයි..❤❤❤❤හැමදාම සතුටින් ඉන්න ලැබේවා
අම්මා කෙනෙක් වගේ එයාලාගෙ අනාගතය ලස්සන කරන්න කැප වුන කැපකිරීමේ උපරිම සතුට විදිනවා.හරිම ආදරෙයි🥰😘 ඒ බැදීම් වලට❤
අනෙ අක්කෙ vlog එක එනක්ම් බලන් ඉන්නෙ❤❤❤
තුන් ඈදුතු වෙඩින් vlogs බලන්න බලන් ඉන්න මං වගේ තවත් අය සිටීද😍😁❤️
Akki vlog eka genneko ikmanin 🥺
අනේ හැමදාම ඔය වගේ සතුටින් ඉන්න ලැබේවා ඔයාලගේ පවුලේ හැමෝටම❤🎉.🤲🤲🤲
ඔහොම උඩ පැන පැන සතුටින් නටන්න පුලුවන් හරිම හයිය අක්ක කෙනෙක් ඔයා. Stunning 🩷
අනේ ෂෝයි අක්කී මම ආසම family ඒකක් ඔයාලා තුන් දෙන හැමදාම සතුටින් පරිස්සමින් එන්න ලැබෙන්න ඕනේ
Ammo lassanai oyala wedak කළොත් kohomath සුපිරි .api balanawa .sathutin inna hamadama ❤❤kiyanne ❤
Aa dress eka lassnai.vlog ekk kara nm upload karann akki❤❤
අක්කා කෙනෙක් කියන්නේ ඉතින් ඔහොම තමයි...මාත් මගේ නංගීගේ වෙඩින් එක දවසේ ඔහොම තමයි හිටියේ.දුකයි..ඒත් එයාගේ ලස්සන දවස ගැන තිබුනේ වෙනමම හැගීමක්..අනේ ඔයා ශෝයි අක්කී..❤❤❤
හරිම ජොලියෙ ඉන්න family එකක් ..ආදරෙයි හැමදාම සතුටින් ඉන්න ..❤❤❤❤❤
Super wedding ❤😘🥰 Hamadama balanawa short video anee ikmnanin wedding vlog eka gannakooo asawen innawa balanna ❤💐🥺
ආනන්දනීයයි... නයනානන්දනීයයි... ඔයාලාගේ සතුට බලා මමද සතුටු වූයෙමි.❤️❤️❤️
Akke vlog ekak dennako shanu akkage wedding eke 🥲🥲
Ammo eka ❤❤❤
Fun thamai dinakshiiiii love you ❤❤
ශෝයී අනේ ආදරෙයී 😍❤️❤️❤️
Godak sathutui. Ape pule wedding ekak wage podi podi kotas serama harima asawen baluwa. Samporna wedding ekakma vidiyowak dannako. Asi. Siya paulatama theruvan saranai. Devi pihitai. Adarei hamadamath ❤❤❤❤