شفاك الله وعفاك شفاءا لايغادر سقما اللهم امين يارب العالمين
revadawn743 months, 3 weeks ago
Madhumakhi space se neeche gir Rahi hai 😂😂
kristen_brooks3 months, 3 weeks ago
پاگل کا بچہ ہے یہ ویڈیو بنانے والا بھی۔۔۔ شہد کی مکھیوں کے کاٹنے سے تو شاید بچ جاتا لیکن اس طرح صندوق میں بند ہو کر دونوں مریں گے۔۔۔ صندوق کی کنڈی لگ جاتی ہے ڈھکن بند کرنے سے اور لاکھ زور لگانے کے باوجود نہیں کھلتی۔۔۔ ایسے حادثات اکثر رپورٹ ہوتے ہیں ۔۔۔
Z
zoé_rousset3 months, 3 weeks ago
ঈদ মোবারক
L
liesalangern863 months, 3 weeks ago
Isme super pawer hy ye mere dada ke kakaka ka papa hy
B
brenocosmos373 months, 3 weeks ago
Nice video
B
bryanmyst973 months, 3 weeks ago
R U KIDDING ME IN THIS VDO???
S
suzannelloyd4763 months, 3 weeks ago
অনেক সুন্দর ছিল এই ভিডিওটা দারুন ভিডিও
C
christopherharper9553 months, 3 weeks ago
bhai video Ai hai
V
vincent_webb3 months, 3 weeks ago
🎉
ashleyjames9853 months, 3 weeks ago
Kya backchodi hai 😂😂😂
steven.gonzalez3 months, 3 weeks ago
बहुत स्फुर्ति है भाई
C
christopher_thompson3 months, 3 weeks ago
❤❤❤❤❤
E
elaine_fry3 months, 3 weeks ago
Pakistan one of the best reels😂😂😂😂
priya_ghose3 months, 3 weeks ago
Shree swami samarth
N
naksh_chaudhry3 months, 3 weeks ago
फेंकना पत्थर ही है 😂
A
agathe_prévost3 months, 3 weeks ago
Allah Pak ❤
F
franklinvelvet773 months, 3 weeks ago
Ye itna slow motion me kyu he ye chata esa kyu dikh raha he
شفاك الله وعفاك شفاءا لايغادر سقما اللهم امين يارب العالمين
Madhumakhi space se neeche gir Rahi hai 😂😂
پاگل کا بچہ ہے یہ ویڈیو بنانے والا بھی۔۔۔ شہد کی مکھیوں کے کاٹنے سے تو شاید بچ جاتا لیکن اس طرح صندوق میں بند ہو کر دونوں مریں گے۔۔۔ صندوق کی کنڈی لگ جاتی ہے ڈھکن بند کرنے سے اور لاکھ زور لگانے کے باوجود نہیں کھلتی۔۔۔ ایسے حادثات اکثر رپورٹ ہوتے ہیں ۔۔۔
ঈদ মোবারক
Isme super pawer hy ye mere dada ke kakaka ka papa hy
Nice video
R U KIDDING ME IN THIS VDO???
অনেক সুন্দর ছিল এই ভিডিওটা দারুন ভিডিও
bhai video Ai hai
🎉
Kya backchodi hai 😂😂😂
बहुत स्फुर्ति है भाई
❤❤❤❤❤
Pakistan one of the best reels😂😂😂😂
Shree swami samarth
फेंकना पत्थर ही है 😂
Allah Pak ❤
Ye itna slow motion me kyu he ye chata esa kyu dikh raha he
A kasa keya bai kasa
Gravity gaya tel lene