Tiada lagi ruang untuk kesilapan! Setiap hari kini menjadi pentas penebusan. Persoalannya, mampukah Team Flash bangkit meraih kemenangan mereka, atau adakah iG akan terus merampas peluang yang ada dan mengekalkan dominasi? Vamos dan RRQ sedang giat mengumpul mata berharga demi mengukuhkan laluan ke playoffs. Tekanan semakin memuncak. Persoalannya, siapakah yang akan menang? Dan akhirnya pertembungan yang dinanti! Dengan kehadiran dua pemain import yang membawa dimensi baharu, mampukah AC menebus kekalahan lalu dan akhirnya menumbangkan Gergasi Merah, atau SRG akan terus berdiri megah tanpa digugat? Sabtu | 9 Mei 2026 ⚔️ iG vs FL - 2:30 PM ⚔️ RRQ vs VMS - 5:00 PM ⚔️ AC vs SRG - 8:15 PM 📌 MPL MY Arena, Level 6, Quill City Mall Convention Centre 🎟️ Pautan di bio #MYtimeMYera #MPLMYS17 #MLBB
ADVERTISEMENT
Favian aeron mpl s14 mode🔥🔥🔥
Duo larva mungkin akan susah buat bersaing di mpl id tapi di mpl my bisa bersaing karena tim keliatan kuat cuma SRG, tim lain power setengah² ga kaya di id hampir semua tim bersaing
📍[INVICTUS GAMING] —VS—[TEAM FLASH] • LINE UP IG VS FL - 26:27 🔴Game 1 - Draft 35:54 - Start 45:16 🔴Game 2 - Draft 1:13:34 - Start 1:23:22 🔴Game 3 - Draft 1:56:24 - Start 2:05:36 • Interview - 2:22:30 • Mic Check - 2:36:06 ———————————————————————— 📍[RRQ] —VS—[VAMOS] • LINE UP RRQ VS VMS - 3:15:32 🔴Game 1 - Draft 3:23:33 - Start 3:31:22 🔴Game 2 - Draft 4:04:06 - Start 4:09:57 • Interview - 4:47:31 • Mic Check - 4:46:56 ———————————————————————— 📍[AC ESPORT] —VS—[SRG] • LINE UP AC VS SRG - 6:15:31 🔴Game 1 - Draft 6:23:25 - Start - 6:48:10 🔴Game 2 - Draft 7:25:09 - Start 7:35:13 🔴Game 3 - Draft 8:04:38 - Start 8:12:27 • Interview - 8:36:43 • Mic Check - 8:52:26 • Schedule - 8:47:56
Duo Larva is back
it's okey guys ! tk selamanya kta berada di atas. for srg semangatt ! smogaa boleh berlawan dgn baik di perlawanan seterusnya 🎉
Duo larva ni boss
Kesini buat liat duo larva
Sekalinya ditinggal Kram langsung kalah, aduhai SRG 😂
Bnyak komen ni semua bocah2 srg ja, FOMO sejak srg champ ewc. Kita yg dh lama layan sejak saiyan pon fhm situasi & harap team lain boleh step up.
komentator memberatkan
Kenapa kramm tak main..kena gantung x blh main ke
Host paling gak suportif
tak akan ada juara baru srg juara lagi lah
Dh blh lupakan mpl dh tak syok la
3:26:45 Dp game 1 vms lawan rrq 4:06:44 Dp game 2 vms lawan rrq
7:23:58
No ph no win😂
Please ac play off and EWC
Fakta hari ini: SRG tak pernah menang lawan Duo Larva 😂
Kram kemana wkkwkwkw Makanya punya mulut sama otak itu dijaga Pro player kok mental tempe kena taunting mlh bales personal 😂