PSG Main Kotor Bayar Pengadil? - UCL REVIEW‼️
ADVERTISEMENT
Comments 100
graciela_morales:
Dah bole kor fifa buat satu benda baru ..akhir game biar ad…
More Like This
27:15
Duuh!! MIRAJI Acharuka Kila Mtu Atoe DukuDuku Lake Asitishiwe | Simba Inashinda Mbona Hawana Furaha?
Sports
190
17
12:06
SEMAJI: AHMED ZAMANI NILIKUWA MCHEZAJI KAMA CHILAMBO AU DOUMBIA.
Sports
304
26
9:35
"Rashford delivered an 8/10 performance" | Neville, Young & Bent react to Man Utd win
Sports
2.2k
100
7:22:16
Caymanas Park, Jamaica | Sunday, August 30, 2026
Sports
349
0
12:30
HIGHLIGHTS | Springboks vs All Blacks | 2nd Test | Greatest Rivalry Tour | Sky Sport NZ
Sports
548
100
1:23
Traitors that aren’t hated by their old clubs 😱 #football #footballshorts
Sports
1.1k
0
0:40
Kyle Walker compares his speed
Sports
8.0k
75
0:13
The Game Europe want right now… #barcelona #realmadrid #worldcup #brazil #spain #championsleague
Sports
30.8k
29
You've reached the end
Dah bole kor fifa buat satu benda baru ..akhir game biar ada sstu press conference tuk ref bile ade isu2 cmni ..senang semua clear ..tu pun klo ade telo
We got Arsenal in UCL Final before GTA 6 🗿
Kita semua tahu untuk sokong siapa Final ni😂😂🫵🥀
Bak Kate arteta : IM ON FIRE🔥🔥🔥!!!😂😂
Final Arsenal 2-0 psg
mantap lehan, aku expect hang pon akan cakap Bayern kena robbed pagi semalam, tapi hang pon profesional and neutral ikut rule bola. respect lehan !
Semoga atok tun sempat tegok arsenal angkat piala ucl...
Assalamualaikum Tuan Solehan dan semua, sentiasa hadir support dari chukai,kemaman,terengganu, semoga dipermudahkan segala urusan kita semua, semoga kita semua sentiasa dilindungi oleh Allah, semoga kemenangan menjadi milik Palestine🇵🇸🤲
Dekat ig ramai koyak pasal handball neves😂😂 konfem tak tahu peraturan tu tapi bila dah bagi tahu peraturan dia putar belit cerita😂😂
Waalaikumsalam.. Rizal dari Kota Tinggi Johor hadir
Inn shaa allah arsenal bole angkat piala ucl
No reffdrid no party😂
aku fans Chelsea Bayern dan Inter. aku kalini sokong Arsenal di UCL aku nak Arsenal menang sbb Reff menangkan PSG sakit hati aku. ayuh Arsenal
Yeay arsenal vs mu❤🎉🎉🎉🎉
salam dari sg petani
Srius aku menangis lpas dpt tgok arsenal msok final kali kedua nie.. pertama kali msok aku umuq 14 masa tu tp kalah ngan barca mmg sedih sgt².. smpai umuq aku 34 aku dpt tgok arsenal msok final kali kedua Alhamdullilah.. Aku harap kali nie arsenal dpt wat yg terbaik.. InsyaAllah.. COYG 🎉🎉
4 game yg paling penting untuk arsenal.. kalah salah satu maksudnya x dapat apa2 piala.. yg penting klu menang dapat cipta sejarah, klu kalah kekal la status kita sbgai team yang sentiasa kalah😂
arsenal ada chance double ni😅😅
Aik abg perli aku ke😅😅😅
Adoiiii haree🤣🤣