0:00
0:18
0:18

Rijkswaterstaat bijna aangereden..

Autos and Vehicles

Welkom bij een nieuwe aflevering TowTruckTim! 🌐 Volg TowTruckTim online: Instagram: https://www.instagram.com/tow.truck.tim/ TikTok: https://www.tiktok.com/@timtowtruck Merchandise: https://www.towtrucktim.com 📢 Vergeet niet te liken, abonneren en het belletje aan te zetten zodat je nooit een video mist! 📌 Zoekwoorden: takelwagen, sleepdienst, autopech, voertuigredding, takelwagenchauffeur, pechhulp, sleepacties, avonturen onderweg, TowtruckTim, auto’s, veilig rijden, tips en tricks, sleepwagen, sleepdiensten Nederland, spectaculaire reddingen, ongeval, schade, snelwegen, ongevallen, ongeluk Video by: @oceansdutch ​ Tot volgende week!

ADVERTISEMENT

Comments 91

Sign in to join the conversation

Sign in
E
ethan.santos 1 month, 1 week ago

Dit gedrag van de auto is natuurlijk absoluut niet oké en mag nooit getolereerd worden. Maar waarom staat de auto van RWS niet op 2 rijstroken fendoff, maar op 1? Ik denk dat dat al meer veiligheid geeft. Is rijstrook 2 ook afgekruisd?

R
ross.craig 1 month, 1 week ago

Snap echt niet dat mensen dit doen Respectloos voor het werk wat jullie doen. Boetes zijn gewoon te laag

M
madeleinedelahaye639 1 month, 1 week ago

Bedenk, er zijn vrijwel zeker 2 rode kruizen gepaseerd.

helena_novais
helena_novais 1 month, 1 week ago

Heb gewoon de neiging om een voorwerp op zulke mensen te gooie

B
brittany.gutierrez 1 month, 1 week ago

Stond er een rood kruis en pijlwagen?

D
damien_davies 1 month, 1 week ago

Multi declaraties en geen hol voor de patiënt doen.

M
mohammed.barrett 1 month, 1 week ago

IS ER EEN KRUIS? WEL EEN AFZET AUTO.WEG VERSMALLING EN LEVENS MOE?

J
josué_costela 1 month, 1 week ago

niet midden op de snelweg gaan staan, je maakt het jezelf moeilijk ja

V
vasudha_khanna 1 month, 1 week ago

Helaas heb ik de ervaring ook nadat ik bij een ongeval een berging moest doen. De vouwen in je broek pffffff

A
aprilclark960 1 month, 1 week ago

Rijbewijs inleveren

A
ayushman.chaudry 1 month, 1 week ago

Blijven staan terwijl er een auto op je afkomt, is ook niet professioneel.

A
andrea_hodges 1 month, 1 week ago

Kenteken op nemen en naar de politie sturen 😮

H
harryjames211 1 month, 1 week ago

Remy alleen iop de wereld

M
meganmccarthy268 1 month, 1 week ago

Je zou toch haast denken dat de weginspecteurs gewoon een baksteen oid bij hun uitrusting moeten hebben zodat ze daar kunnen gaan staan met een baksteen in hun hand. Eens kijken of ze dan wel serieus genomen gaan worden. Dat geeft misschien een duidelijker signaal af. Die boete boeit mensen niet, maar alleen al de potentiele dreiging dat ze een steen door de ruit krijgen maakt misschien meer indruk.

taylorsmith924
taylorsmith924 1 month, 1 week ago

€500 boeten en daarna iedere keer verdubbelen.

L
luz_mireles 1 month, 1 week ago

Alsof die afzettingen van de rijkswaterstaat altijd proffessioneel zijn. File kwekers zijn het

K
kristopherhart294 1 month, 1 week ago

SIMPEL. GEBRUIK DAN GEWOON OOK SPIJKER MATTEN. DAN DOEN ZE HET ÉÉNS. MAAR NÓÓT MOG EENS.

C
cynthia.costa 1 month, 1 week ago

Bijna aangereden... rijdt een meter langs.. meneer bleef ook gewoon staan. Titel was spannender dan het filmpje.😂

C
christopher_moon 1 month, 1 week ago

gratis reclame is toch altijd goed

helena_novais
helena_novais 1 month, 1 week ago

En ik krijg een strafblad omdat ik met 5 km per uur over de vluchtstrook rij omdat ik per ongeluk de verkeerde afslag heb genomen