Welkom bij een nieuwe aflevering TowTruckTim! 🌐 Volg TowTruckTim online: Instagram: https://www.instagram.com/tow.truck.tim/ TikTok: https://www.tiktok.com/@timtowtruck Merchandise: https://www.towtrucktim.com 📢 Vergeet niet te liken, abonneren en het belletje aan te zetten zodat je nooit een video mist! 📌 Zoekwoorden: takelwagen, sleepdienst, autopech, voertuigredding, takelwagenchauffeur, pechhulp, sleepacties, avonturen onderweg, TowtruckTim, auto’s, veilig rijden, tips en tricks, sleepwagen, sleepdiensten Nederland, spectaculaire reddingen, ongeval, schade, snelwegen, ongevallen, ongeluk Video by: @oceansdutch Tot volgende week!
ADVERTISEMENT
Dit gedrag van de auto is natuurlijk absoluut niet oké en mag nooit getolereerd worden. Maar waarom staat de auto van RWS niet op 2 rijstroken fendoff, maar op 1? Ik denk dat dat al meer veiligheid geeft. Is rijstrook 2 ook afgekruisd?
Snap echt niet dat mensen dit doen Respectloos voor het werk wat jullie doen. Boetes zijn gewoon te laag
Bedenk, er zijn vrijwel zeker 2 rode kruizen gepaseerd.
Heb gewoon de neiging om een voorwerp op zulke mensen te gooie
Stond er een rood kruis en pijlwagen?
Multi declaraties en geen hol voor de patiënt doen.
IS ER EEN KRUIS? WEL EEN AFZET AUTO.WEG VERSMALLING EN LEVENS MOE?
niet midden op de snelweg gaan staan, je maakt het jezelf moeilijk ja
Helaas heb ik de ervaring ook nadat ik bij een ongeval een berging moest doen. De vouwen in je broek pffffff
Rijbewijs inleveren
Blijven staan terwijl er een auto op je afkomt, is ook niet professioneel.
Kenteken op nemen en naar de politie sturen 😮
Remy alleen iop de wereld
Je zou toch haast denken dat de weginspecteurs gewoon een baksteen oid bij hun uitrusting moeten hebben zodat ze daar kunnen gaan staan met een baksteen in hun hand. Eens kijken of ze dan wel serieus genomen gaan worden. Dat geeft misschien een duidelijker signaal af. Die boete boeit mensen niet, maar alleen al de potentiele dreiging dat ze een steen door de ruit krijgen maakt misschien meer indruk.
€500 boeten en daarna iedere keer verdubbelen.
Alsof die afzettingen van de rijkswaterstaat altijd proffessioneel zijn. File kwekers zijn het
SIMPEL. GEBRUIK DAN GEWOON OOK SPIJKER MATTEN. DAN DOEN ZE HET ÉÉNS. MAAR NÓÓT MOG EENS.
Bijna aangereden... rijdt een meter langs.. meneer bleef ook gewoon staan. Titel was spannender dan het filmpje.😂
gratis reclame is toch altijd goed
En ik krijg een strafblad omdat ik met 5 km per uur over de vluchtstrook rij omdat ik per ongeluk de verkeerde afslag heb genomen