I Tried 5 extreme challenges from 5 V badge youtubers - Free Fire Eye Protection Glasses: https://ajstorepk.com Social Links: discord: https://discord.gg/abCPZuNSKg Instagram link: https://www.instagram.com/aj.ff_yt Facebook: https://www.facebook.com/AJFFarmy/ TikTok: https://www.tiktok.com/@ajfftiktok? voice changer video: https://youtu.be/8mMuO_OpMtw Notice: Video is just for entertainment. If any owner found copyright or any other issues then you can me contact via email [email protected] video will be removed within 24 hours. PC Specs: CPU: core i7-13700K GPU: RTX 4060 RAM: 64 GB Operating System: Microsoft windows 10 Pro (64-bit) #freefire #vbadge #garenafreefire #prank #ajff #zindabadplays #mrabu #rufebhai #nomiff #challenge #freefirefunnymoments #freefirepakistan
ADVERTISEMENT
Aj Bhai 400k congratulations π
Assalamualaikum abrar Bhai jaan β€ Kiya Hal hai umeed hai ap theek honge β€ mene Socha tha 9th ke boards ke Baad wapis FF download krunga or apki guild join krunga me bhi PC player hu par Ammi Jan β€ nhi krne de hi π’ ab ek Saal or sabar krna parega apki guild ke liye guild test dene ke liye koi na isme bhi Allah ka Karam Hoga β€
Nice achi baat h gulleena ko message nhi kiyaβ€
Jeo Ajj bahi love youπ₯° keya contant banaya hai
AOA AJ BHAI MY QUESTION IS APP APNY GUILD MAIN SY KITNY BANDON KO JANTY HAIN OUR KITNY BNDY FREE KHATY MAIN AIYE HUI HAIN
Takla bhao on top πππ apke pass v badge ho ya ni hume koi farq ni parhta ap favorite the raho ge esay hi hasate rehna khud rote rehna π
Congratulations for 400k aj bhai love you brother πβ€π
400k mubarak houn β€β€β€β€β€β€β€β€β€β€π
Bhai love u from latest comment π π
7:39 mashalh Allah sabki ulad ki lambi Zindagi Kare Ameenβ€
Congratulations aj Bhai 400kβ€
Aj rankπ
Mashallah Mubarak sha aw bala da girls da khbra de Dera khulee okraa da shy nan sba dair aam shvy daa
Bhot majedar video hai ππ
assalamualaikum congratulation 400k per
asslamolikum aj bhi 400k mubark hon βΊβΊ
Big fan aja bhaiβ€β€
AJ bhai 1 bar big offer lgado , chahay 1 hi glasses pe lgado ta k har Kisi k liye Asaan ho buy krna aur eyes protect kr sken
Matlab wo Alag hi level Ka challenge ππ
Congratulations may allah guide you to right path and may allah grant you with high success β€